Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CD DVD print

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, da jeg skal have mit nye firma præsenteret på en flot og professionel måde, har jeg fået lavet en multimedie cd rom af en bekendt i reklamebranchen, nu  skal jeg have den brændt i ca. 3-400 eksemplarer, men jeg kan nu se at dette ikke bliver helt billigt, der er flere ting som man ikke lige tænker på.

en dvd box(ser bedre ud end de små cd boxe)

det papir som ligger heri - trykt i 4 farver :-(

køb af tom cd, og tryk på denne i 4 farver samt betaling af copy-dan afgift.

 

Tak for kaffe!

Kender nogen et godt billigt trykkeri i DK, eller måske snarere ude i den store verden? ét man kan regne med, de siger at alt bliver trykt i Kina nu om dage, men det kan næppe betale sig for max 500 stk. Men vil gerne ha al den hjælp jeg kan få med hensyn til navn på trykkerier med et godt tilbud.

 

 

 

 

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Jeg kan ikke hjælpe dig så meget med det med trykningen, men jeg ved der er mange herinde der kan. Jeg ville bare lige sige et jeg da vil mene at du med dette brug er fritaget for at betale vederlag til copydan. Jeg mener det er omkring 2 kr. pr. skive, så det er da hurtigt 600-1000 kr. sparet der.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt ODS, og har ikke oplevet nogen problemer.

Det lyder som en ca. 8-10 Kr. pr. stk, men prøv at hør dem.
www.ods-scandinavia.com

 

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg har et firma, der laver lige netop det, du forespørger. Klik evt. her, for at læse mere om vores cd print.

Jeg er ikke helt sikker på, om du selv vil kopiere CD'erne eller om det skal gøres sammen med det andet. Hvis du selv vil lave kopierne, skal du egentligt betale copydan-afgift (1,99 kr. pr. stk.), men du kan få en erhvervsmæssig aftale med copydan, der betyder, at du ikke skal betale denne afgift. Og hvis du får andre til at lave selve kopieringen af discene også, slipper du helt for at bekymre dig om copydan, for der er kun afgift på videresalg af tomme medier.

Håber det har været til hjælp.

Jeg sender dig inden for meget kort tid et tilbud på, hvad det vil kost at få os til at lave det, du efterspørger (med og uden kopiering af data), som PM.

Med venlig hilsen
Kasper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)