Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fion.dk

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmuskaae:
Personligt vil jeg hellere have at sælgere sender mig en e-mail/brev frem for at de tropper op på adressen eller kimer mig ned på telefonen.

Problemet med dette er, at hvis det var lovligt ville alle mennesker i Danmark dagligt modtage tusindevis af reklamemails. Det er simpelthen for nemt at udsende reklame på den måde.

Det kan jeg ikke forstå. Hvis det er kun var lovligt at sende b2b-reklamer uopfordret vil det netop IKKE ramme ALLE mennesker. Mht. din "process" så er det ca. samme fremgangsmåde jeg følger ved telefonopkald.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener b2b, så ville alle virksomheder modtage 1000 mails om dagen, hvilket man jo ikke har en jordisk chance for at læse for at finde dem der virkelig var interessante.

 

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du mener b2b, så ville alle virksomheder modtage 1000 mails om dagen, hvilket man jo ikke har en jordisk chance for at læse for at finde dem der virkelig var interessante.

 

Jeg modtager ikke mere end 1-2 opkald om dagen af reklame-mæssig karakter, yderligere modtager jeg meget sjældent rigtig post af reklame-mæssig karakter i b2b regi.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Vi havde i dag besøg af Knud Lyngholm Pedersen fra Fion.dk. Dette i forbindelse med at jeg har en finger med i eTone.dk. Vi var meget forberedte til mødet, og havde fundet  nogle punkter på deres platform, hvor vi mener der er plads til forbedring. Det resulterede i at vi var meget kritiske over for Knud, og måske en smule uretfærdige.

Når det er sagt, skal det siges at Knud er en rigtig flink fyr, og han tog det rigtig pænt. Derudover er jeg overbevist om at fion har gang i et rigtig godt projekt, og jeg er sikker på at de nok skal komme i mål.

Der er mange spekulationer omkring fion på denne tråd. Men facts er at man kan afprøve deres koncept for et lille fast beløb, og der er ingen binding eller opstarts omkostninger. Personligt vil jeg nok vælge at afprøve konceptet. Hvis det viser sig at pengene er spildt, er beløbet ikke større end at det overlever jeg nok.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hmm..

Jamen det giver vel (for nogle) også god mening at firmaet du angiveligt kommer fra (pickandpack.dk) og som egentlig ikke har noget med ehandel at gøre skulle forsøge sig med fion.

Det indlæg lugter lidt af at være placeret.. men prøv dog! de henvender sig godt nok heller ikke til dine potentielle kunder - men gør det da når nu Knud er en flink fyr der tager tingene pænt (men det lærer man vel også hurtigt når man lever af at sælge en gang fis-i-en-hornlygte).

 

Ahh.. jeg har lige set at du refererer til etone.dk. Ok så et site som en 8-årig kan sætte op, der ikke har noget indhold overhovedet.. det er altså den type af sites som man kan finde på fion og som de har vurderet som værende et sikkert sted at handle.. hmm.. ja det siger jo det hele..

 

Uanset ovenstående er fions koncept komplet og aldeles talentløst og de holder kun akkurat så længe der er nogle hjernedøde investor-idioter der vil smide penge efter dem.. og selvfølgelig de pange fra de Nigeria-brevs respondenter der vælger 'at prøve uden den store risiko'.

For ja du overlever nok.. vi har jo trods alt ikke dødsstraf i DK.. selvom iditoti af den kaliber nok ville falde ind under hvis vi havde.

Men god fornøjelse Confused

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Flotte ord "bowlerus", det er nemt at dømme og svine andre til når man gemmer sig bare et brugernavn der er intetsigende.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak Hr. Boysen for de fine ord.

Det har du faktisk principielt ret i.. så velkommen til internettets virkelige verden..

Og jeg kan så forstå at du mener at det er bedre når brugerne så vælger noget mere sigende som f.eks. 'Kenneth Boysen' for hvilke der er mindst 5 af i DK eller 'Bo Madsen' som der er ca. 300 af ? Uanset hvilket profilnavn jeg vælger er der jo ingen garanti for at det har noget med mig aktuelt at gøre.. så hvad kan du bruge det til ?

For mig er det mest bemærkelsesværdige at kommentaren kommer fra en der tydeligvis er venlig-stemt overfor fion.dk (qua dine tidligere indlæg)..

 

Men nu hvor jeg har tænkt lidt mere over det.. så vælger jeg at skifte profilnavn.. til 'Kenneth Boysen2' det giver jo åbenbart mere mening for dig og sådan skal det jo heller ikke være..

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nåh øv det kan man så ikke.. så jeg skifter ikke profilnavn da jeg ikke gider at skulle oprette ny profil m.v.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Alle på amino kan UDEN problemer finde ud af hvem jeg er, hvor jeg bor, hvad jeg laver .....jeg står ved det jeg skriver på nettet (velkommen til) og har som sådan ikke brug for at gemme mig. Det er da hamrende tøset og useriøst at kæfte op samtidig med at man ikke tør stå ved sine kommentar ved at skrive sit navn.

"Venlig stemt"?? jeg er interesseret i at SÆLGE produkter og kan fion.dk hjælpe med det, så tager jeg gerne imod det. Jeg havde telefonisk kontakt med fion.dk og konklusionen var at de ikke kunne hjælpe med dette...ikke for mig, måske for andre.

Men du kommer jo ikke engang med seriøse begrundelser til alt det du kalder dem, så hvor er det du vil hen? Når du ikke står frem med navn, kan du jo ligeså godt være en misundelig konkurrent til fion.dk, men det ved vi ikke. Du beskylder først "lagerhotel" for undertoner der hentyder at han er fra fion......du har skrevet 2 indlæg på amino hvor du sviner en virksomhed til.....hvor er du fra?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg har for et par dage siden modtaget en uopfordret mail fra Fion hvor de forsøger at sælge deres ydelse. Som bekendt er denne slags uopfordrede henvendelser via mails (spam) ulovlige, med minder man på forhånd har giver afsenderen lov. Derfor er det jo dybt useriøst at bruge denne slags metoder."

Forstår alle dine pointer, men jeg skal lige have opklaret én ting. Er det ikke kun til private at den slags er ulovligt? Det er vel lovligt for virksomheder at kontakte andre virksomheder med henblik på at sælge deres produkt??

På forhånd tak.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)