Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firewall - lad være med at bruge tid på den!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke noget som overskrifter der kan betyder flere ting

Jeg var i går uheldig nok til at ende i biografen, og se den nye film Firewall.

...1½ time jeg aldrig får igen!

En tynd kop te, der minder om et sammenkog (læs genbrug) af alle Harrison Ford jeg-er-den-rolige-familiefar-der-pludselig-ender-med-en-superskurk-men-som-jeg-vinder-over-og-redder-familien-film .

Ahem... Så lad være! Bliv væk! Spar jer selv!

...og hvis der er andre der har set den:
Vi var 3 gutter der så filmen sammen (3 mennesker alene i en sal til knap 350 mennesker - et hint i sig selv), og da vi kom ud kom vi til at diskutere følgende:

HVORFOR skulle Indiana Jones pludselig kravle over det højhus, og som en anden spiderman snige sig ind for at høre en telefonsvarer og checke e-mail? For at redde vennen måske? Aner det ikke - andres input er velkomne herunder!

Pas på derude - der er muligvis en biograf der kan finde på at lokke jer end til en tam fornøjelse!

Sjældet jeg føler mig skuffet efter en biotur - men jøses.

Advarsel til andre Aminoer hermed videregivet.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
For dælen Christian. Hvis du nogensinde skulle have lyst til et karriereskift, så skal du nok søge et job hos COMON. Du har tydeligvis flair for at skabe en stom i et glas vand

Men havde faktisk overvejet at gå ind og se den. Den plan er foreløbig droppet :) Jeg har hørt den kommer på DVD til efteråret
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
He he he - ja, der er nu ikke noget som en gang IT-tjubang-overskrifter.

...Computerworld er nu også godt med på den front. Var fx vild med overskriften "Russerne er fremtidens indere" i sidste uge... (?)

Mht filmen - vent til den kommer ned på 10 kroners hylden ved den lokale Video pusher, det er bedst sådan
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror du har fuldstændigt ret mht filmen for jeg skulle også ind og se den men ''noget'' stoppede mig. jeg så trailer af den og den var såååå kedeligt og forudsigende at jeg slet ikke kunne forstå hvorfor den var blevet lavet og HVORFOR har de ladet navnet ''firewall'' gå til spilde??? for i bund og grund handler den jo slet ikke om firewall ha ha ha - det er bare en familiefar som slår skurke ned med en kaffekande som de viser i reklamen....

men jeg synes det er interessant at diskuttere evt film man har set eller ser frem til i amino - specielt når jeg selv er en film-freak    -
 
p.s imorgen er der desuden premiere surprise
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt at du nævner det med selve ordet "firewall"....

...for det ''uendeligt sjove'' er at ordet aldrig bliver brugt i filmen, og i øvrigt overhovedet ikke har nogen relation til hverken handling eller plot....


*3x dybe igen igen*
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)