Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannets søgeoptimerings modul...Godt/Skidt ???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er scannets søgeoptimerings modul (kr. 200 pr. mdr) noget der har effekt, har tilsluttet det til min shop, for 2 mdr. siden, men mærker ingen effekt.....er det det værd?????

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en Scannet webshop + 1 webshop andetsteds, og mærkede heller ikke nogen forandring i vækst, da jeg købte Scannets seo modul. Synes heller ikke at muligheden for at optimere shoppen er særlig god i forhold til deres konkurrenter, der er for mange begrænsninger. Men ok, det er en nem host løsning, god til begyndere, og ok support,  - jeg ville bare ikke vælge en webshop igen hos dem.  

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

oliver0101:

Hej

Er scannets søgeoptimerings modul (kr. 200 pr. mdr) noget der har effekt, har tilsluttet det til min shop, for 2 mdr. siden, men mærker ingen effekt.....er det det værd?????

Har du grundigt udfyldt sidetitel og sidebeskrivelse for hver eneste varegruppe og hvert eneste produkt? Hvis du har, er det måske indgående links, du mangler. Hvis du ikke har, er det bare med at komme i gang med det. Modulet gør ikke så meget gavn, hvis det ikke bruges... Faktisk er det eneste, modulet gør af sig selv at tildele hver side en unik sidetitel, som er det samme som varegruppens eller produktets titel. Og det er jo slet ikke nok.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det www.men-zone.dk du spørger til? For hvis det er det, er dit optimeringsmodul slået fra. Alle dine sider har samme titel - og det dutter bare slet ikke.

 

Jeg kan se, du har haft modulet slået til: http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Amen-zone.dk&meta= og at du slet ikke har udnyttet det overhovedet.

Så det endelige svar er: Ja, modulet er faktisk suverænt godt - men det er ubegribeligt, at det ikke er standard i et CMS i 2008. Har du en ScanNet shop, kan du ganske enkelt ikke undvære det modul, men du skal selvfølgelig arbejde med det og udnytte mulighederne for optimerede sidetitler og beskrivelser. Og det manglede på din shop, kan jeg se.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mindst 3 ting du skal have på plads for at få din shop optimeret:

1) Adgang til den rette teknik - herunder f.eks. at kunne angive unikke titler og META-data, som du får med SEO modulet (og ja, jeg er helt enig med Thomas I at det burde være standard)

2) Viden om hvad du skal gøre - f.eks. hvordan du skriver de bedste titler, tekster på dine sider, skaffer links osv. Viden kan ikke bygges ind i et teknisk "modul" - det er noget du kan få ved at læse bøger, læse Amino, gå til konferencer, eller abonnere på SEO Suporten (og husk der er Amino-rabat)

3) Praktisk arbejde - teknik og viden skal bruges! Intet kommer af sig selv - heller ikke god søgemaskineoptimering. Der skal arbejdes. Det tager tid at skrive gode tekster, titler, og det tager rigtig meget tid at få tilstrækkeligt med links. Alt dette kan et "seo modul" heller ikke gøre for dig - det skal du enten selv gøre, eller få nogle til at hjælpe dig med.

Dertil kan det så være en fordel med forskellige former for data og rapporter. Google Webmaster Tools kan give dig en masse gode informationer om hvordan Google opfatter dit website. Webanalyseprogrammer som f.eks. Google Analytics (der er gratis) kan fortælle dig om hvilke søgninger du faktisk får trafik på - og hvad folk der kommer ind fra søgemaskinerne efterfølgende gør. Og de rapporter vi leverer med SEO Supporten kan give dig et bedre indblik i hvor godt du klarer dig i søgemaskinerne i forhold til dine konkurrenter over tid

 

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg synes også det er meget mærkeligt at simpel SEO ikke er inkluderet som standard, og 200 kr./mdr. er godt nok mange penge for så basal funktionalitet.

Jeg har selv rodet med Wannafind's nye Hosted Shop løsning, der som standard har meta-tags både på almindelige tekstsider, produktkategorier samt de enkelte produkter.

Synes egentlig lidt det er at udnytte nogle muligheder som reelt burde være en fast del af et moderne Shop system.

/ jeppe

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har skrevet tekster og søgeord til 50% af varerne i modulet, men er det så ikke fordi det ikke virker da.......

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da min søgeoptimering blev lavet i scannet shoppen blev mine antal besøg og salg markant større. Der går lige en uge eller to. Faktisk blev det så godt, at jeg valgte at holde pause med mine adwords kampagner.

Yes herfra.

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)