Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design + website

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Business:
Peder: Det skal helt ned på use case niveau? - findes der en god skabelon, som vi kan downloade fra nettet?

Nu er jeg ikke Peder men tillader mig nu alligevel at komme med et par gode råd. 

Drop at skrive i et IT/nørdesprog, skriv med dine egne ord, så er du sikker på du ikke kommer til at bruge termer der kan misforståes, webbureauet skal nok forstå dig. 

Start med at brainstorme over hvilke menupunkter du ønsker, når du har et nogenlunde overblik over menupunkterne tager du 1 menupunkt af gangen og beskriver dine tanker om dette. Du ved selvfølgelig ikke helt præcis hvilke der skal være og hvad der skal stå på dem endnu, men gør dig nogle tanker om det er

 - tekst og billeder

 - noget der skal skifte afhængig af den besøgende(kunne være sprogskifte afhængig af ip eller lign.)

 - hvor den besøgende skal udføre en handling. det kunne være brugerlogin eller en kontaktformular. 

Når dine undersider er beskrevet så er det en god ide at forsøge at uddybe de ting du har hvor brugeren skal udføre en handling. Det er som regel her prisen stiger, og her misforståelserne opstår. Så brug brugerlogin som overskrift, og beskriv så ned i detaljer hvad der skal ske når en bruger logger ind, hvilke data han skal udfylde for at oprette en bruger, skal der være mulighed for afmeld, slet af bruger etc. 

Så har du et rigtig godt udgangspunkt til at holde nogle møder med et par webbureauer, f.eks. over en kop kaffe hos Peder. Her kan i så få afklaret spørgsmål og være sikre på begge parter forstår opgaven. Hvorefter der kan skrives et tilbud, og en kontrakt.

Held og lykke med at finde den rette leverandør

PS. Lad være med at udelukke muligheden for at benytte 2 parter, en til det grafiske og en til programmeringen. Bare sørg for at finde en grafiker der har teknisk forståelse, og som kan tage forløbet med programmørene eller omvendt. 

 

Det var da i grunden et fantastisk godt svar! Big Smile

Business, du skal være velkommen til en kop kaffe.

 

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe er altid dejligt ;o) men hvorfor har Jyder taget patent på webudvikling for iværksættere???? Surprise Det er jo lidt langt at tage for en kop kaffe.

 

Jeg vender tilbage til nogle af Jer på tlf. i næste uge..........tak for input.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i grunden sært. Kan måske have noget at gøre med at der ikke er noget kvalificerede udviklere på sjælland der vil arbejde for under 1200kr pr. time Smile

Mvh Peder

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være at du har ret ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville godt kunne hjælpe dig, igennem samarbejdspartner også med hjemmesiden).

Kan se du skrev noget om medlemskort ala dankort, du kan se eksempler på nogle af de kort vi har lavet her: REKLAMESHOPPENS PLASTKORT

Du siger bare til hvis du vil have vareprøver på kort

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:
Det var da i grunden et fantastisk godt svar!

Tak Peder.

Men burde få oprettet en artikel database på amino, jeg synes oftere og oftere det er de samme spørgsmål der går igen og igen, og mange af dem kræver længere forklaringer. 

 

Business - Held og lykke med projektet, og tag du endelig til jylland for en kop kaffe, det er ganske smukt herovre i Danmark

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan www.ludvig.dk hjælpe dig..
Han har knald gode kompetancer og arbejder godt og tæt sammen med nogle gode webressourcer. Det kan jeg skrive under på, for jeg er en af dem ;-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)