Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hader du at skulle ringe til nye kunder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Maven knuger sig sammen, en let feberagtig fornemmelse i kroppen, hjertet dunker,
sved på panden, halsen surre sig sammen - det er tid til at ringe coldcanvas og jeg HADER DET!

Vil du gerne slippe for disse og andre lige så ubehagelige symptomer accocieret med coldcalling.
Så læs videre - der her kunne være den post der ændre hele grundlaget for din (nye) virksomhed.

Det er de færreste sælgere, selv erfarne hunde, som kan sige sig helt fri for angsten for coldcalling.

Og er du ny og uerfaren og har du et helt nyt produkt eller sortiment du skal have ud i den store verden.
Så kan den, for de fleste, virke nærmest uoverkommeligt skræmmende at få taget hul på.

Er det der du er blokeret og er du parat til at tage skeen i den anden hånd.
Så har jeg rigtig gode erfaringer med at knække frygten, så du kan komme videre med din forretning.

Og lige nu søger jeg 3-5 iværksættere som vil indrømme at de hader når de skal tage telefonen og begynde at ringe.
Og som er villige til at tage et skridt ud i ukendt land for at høste frugterne på den anden side af hegnet der holder dem tilbage.

ER DET DIG?

Har du spørgsmål eller vil du gerne høre mere om hvad og hvordan jeg kan gøre for dig.
Så kig forbi http://www.solidfoundation.dk


Helt kort, helt praktisk,...
Vi er alle unikke individer med unikke behov. Samtidig, kort fortalt, er det jeg tilbyder dig et forløb hvor du ringer mig op.
Vi snakker sammen i telefonen om hvordan netop du oplever ubehaget ved coldcalling.
Hvad sker der med dine tanker, hvordan har du det i kroppen, hvor er det værst og sådan.
Altså snakker vi bare helt praktisk om 'hvad er det du oplever'.
Baseret på denne samtale giver jeg dig nogle instruktioner du skal bruge sammen med en eller flere lydfiler.
Som du får adgang til via min hjemmeside.

Lydfiler og tilhørende instruktioner skal du så blot afspille/udføre når du rammes af coldcalling angsten.

Når du så har gjort dette nogle gange og har fået nogle erfaringer med det.
Så tager vi en opfølgende snak om hvad der evt. også ligger og bremser dig.

Jeg ved det kan lyder lige lovlig newage og hokus pokus.
Og det vil jeg ikke tage fra dig - det lyder det.

Men tænk en gang hvordan din dag ville være hvis du ikke frygtede/haede coldcalling.
Hvad ville det betyde for din toplinje - hvad ville det betyde for din bundlinje.
Hvad ville det betyde for dit selvværd og din skabertrang.

Du kan læse hvad Morten på 29 (mega skeptikker) skrev da han havde oplevet effekten på sin egen krop.
- Kommer lidt længere nede, skrevet i kursiv.


Betaling... Ikke nødvendig
Jeg er ved at udvikle verdens bedste coldcalling killer. Og pt. er din feedback, min betaling.


Stadig ikke sikker?
- Det er helt OK!

Morten skrev...

"Jeg har allerede lavet 300% flere opkald end jeg plejer og ikke følt det samme press eller ubehag"
Det er jo HELT VILDT! Det er som om jeg er en helt ny og bedre Morten, TAK TAK TAK!"

- Morten 29 år, Iværksætter på 2. år


Igen, for mere information om mig og min praksis - kig forbi
http://www.solidfoundation.dk

Har du spørgsmål eller vil du gerne høre mere om hvad jeg kan gøre for dig.
Så skriv eller ring blot til mig.

Behold geren din skepsis - bare jeg må kurrere dig angst for coldcalling :-)


Lad mig hjælpe dig ved at du hjælper mig.


Allervenligst
Martin Hansen Andersen
Certificeret TFT Terapeut & Coach


Mobil: 3052 8792

martin@solidfoundation.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Lyder som et spændende projekt. Kender selv flere der på relativt kort tid er blevet kureret for fobier som højdeskræk, flyskræk og diverse dyre-fobier, For ja, man kan vel godt kalde det en "cold-calling fobi", som formentlig skal placeres i kategorien "sociale fobier"?

Har også sendt dig en mail/PM.

 

 

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)