Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det muligt at betale med kort hos os...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ENDELIGT muligt at betale med kort...uden limit...hos os!

Vi har i dag fået PAYPAL som betalingsmulighed i butikken

V/ bestillinger...gennemføres ordren trin for trin...og man vælger PAYPAL med musen under betalingsformer...
På sidste side af bestillingen...ordrebekræftelsen...findes BUY NOW knappen til PAYPAL...og ved at klikke på
knappen...kan on-line kortbetaling gennemføres...

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Milla-Petit.

Jeg har været inde og kigge på siden. Det er farligt, når man nærmest skal læse en hel manual for at begribe, hvordan man betaler. 

Jeg siger det i bedste mening, da jeg er bange for, at du taber mange kunder på den nuværende løsning.

Sæt dig i dine kunders sted og prøv at gennemføre en handel på din side. Det bør være langt mere enkelt og nemt!

Hvorfor har I ikke betaling via en simpel betalingsgateway, som tager kredit/dankort uden så meget bøvl?


Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lingu:

Hej Milla-Petit.

Jeg har været inde og kigge på siden. Det er farligt, når man nærmest skal læse en hel manual for at begribe, hvordan man betaler. 

Jeg siger det i bedste mening, da jeg er bange for, at du taber mange kunder på den nuværende løsning.

Sæt dig i dine kunders sted og prøv at gennemføre en handel på din side. Det bør være langt mere enkelt og nemt!

Hvorfor har I ikke betaling via en simpel betalingsgateway, som tager kredit/dankort uden så meget bøvl?

 

"Manualen" er nu kun på ganske få og meget korte linier ;)

Og kun ment som en hjælp for dem, som endnu ikke måtte kende PAYPAL (det er nok ikke mange i disse E-handel tider) :)

Vi testede løsningen i dag...og det tog under 2-3 minutter at gennemføre en ordre med PAYPAL betaling...

Løsningen bliver endnu mere forenklet i løbet af 2009...men indtil da er vi meget glade for denne model...

Vi har heldigvis ikke tabt mange kunder hos os gennem tiderne...så vi er ikke i tvivl om, at dette kun vil give endnu flere lyst til at handle hos os :)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)