Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god idé ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere...

Jeg står og gerne vil have min drøm ført ud i livet, og starte mit eget. Dog er ideen der ikke lige, og det her jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har et par stykker i tanken:

1. Isenkræmmer - Internet markedet er ikke særlig stort (dem der er nu, og ikke specielt flotte, og ikke biligere end butikkerne), mulig stor kundekreds, med god markedsføring, og billigere priser end de 2-3 giganter (Imerco, Inspiration og Kop & Kande), danske leverandøre som kan sende dag til dag (derved lille varelager). Minuser er at avancen er dårlig.

2. Løbebutik - Et stigende markedet (sundhed og motion er i en kurve opad), har selv stor interesse inde for emnet. Der er nogle store konkurrenter både på internettet og butikkerne. Markedsføring i forums, messer og populære blade.

Er dette noget der kan føres ud i livet? Pluser og minuser er mere end velkommen.

Vh. Thomas K.

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er overhoved ikke noget der ligner en ekspert på området, men mht. mulighed 1., ville det så ikke være ret svært at komme under de 3 "giganters" priser? Hvis du starter fra bunden af og ikke kan købe hjem i store partier bliver det nok ret svært? og som du selv siger er avancen dårlig i forvejen.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår forslag 2 korrekt, er det en internetbutik med løbeudstyr du vil lave? Jeg ved fra egne erfaringer, at når man skal købe sådan noget som løbesko er det meget vigtigt, at kunne prøve dem først... En løbebutik på nettet tror jeg skal tilbyde noget specielt som man ikke kan finde i de normale butikker, hvad det så skal være aner jeg ikke...

Lige meget hvad så held og lykke med det!

Mvh. Lasse

Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit input lasse.

Ang. forslag 1, så kan det godt være grunden til at der ikke er nogle konkurrenter på internettet, pga. priserne næsten ikke ændres, men nærmeste dyre hvis porto bliver lagt oveni.

Forslag 2, skulle være en internetbutik, og ja du har ret i at man helst vil prøve først, og det skal kunderne også gøre, og finde den model de vil have, og så vide i baghovedet at de ikke vil købe den der i butikken, men derimod tage hjem og købe den over nettet til en billigere penge. Men det er selvfølgelig svært, nu hvor jeg ikke ved indkøbsprisen.

Jeg vil meget gerne have flere inputs, eller andre idéer.

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg jo ikke noget om hvor kendt du er med at lave hjemmesider osv.

Men kunne det måske være en ide at lave en side hvor du samler priserne fra butikkerne (Intersport, Sportsmaster, osv.) og viser hvem der sælger varen billigst men samtidig selv tilbyder varen billigere... Jeg har ingen ide om avancen på sportsvare, og jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre at sælge det ret meget billigere. Men det er da et forslag til hvad der kunne gøre siden unik.

Mvh. Lasse

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Isenkræmmer ideen burde være rimelig nem at føre ud i livet, særligt hvis du kan køre det som dropshipping.

Jeg kender ikke lige andre end www.dangaard-collections.com de har lidt, men der må være andre der har mere.  (jeg ved www.wuptii.com bruger dangaard, da jeg har fået en pakke derfra)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)