Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kommer mit website ikke frem på Google?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

 
Jeg har tilmeldt www.sultanparty.comGoogle for knap en måned siden. Og et par gange siden hen. Men den kommer ikke frem, når jeg søger på Google. Nogle der kan fortælle mig hvorfor?
 
mvh
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Der kan gå op til 3 måneder fra du tilmelder din side i dmoz.org til den popper op i f.eks. Google.

Det hjælper i øvrigt ikke at tilmelde den flere gange - faktisk står det i betingelserne, at du kun må tilmelde den én gang

En anden ting er, at den måske allerede er indekseret, men bare ikke er særlig populær?

Og søger du i den "rigtige" Google? Siden er jo på tyrkisk så vidt jeg kan se, så muligvis popper den op, hvis du søger i den tyrkiske Google?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tro mig, der kan gå meget længere tid end 3 måneder. Jeg har tilmeldt ting for flere år siden der ikke er kommet på endnu.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William Atak

Jeg oplever at Google indenfor de sidste 6 mdr. er blevet
helt ekstrem sløv til at ville optage og indeksere helt nye
domæner. Mens ændringer i velkendte og eksisterende domæner
bliver optaget som forventet!

Jeg har selv nye kunder med helt nye domæner, som efter 3
mdr. blot, har fået forsiden indekseret på Google. MSN
Search indekserer derimod hele hjemmesiden på meget kort
tid.

Din hjemmeside er fx allerede optaget i MSN Search indeks:
http://search.msn.com/results.aspx?q=site%3Awww.sultanparty.com&FORM=QBHP

Problemet er bare, at MSN Search ikke dækker mere end 5-10%
af alle søgningerne i DK (Så vidt jeg husker), Google dækker
60-70% af alle søgninger og er derfor den langt vigtigste
søgemaskine at blive optaget i, men det er blevet meget
svært for nye domæner!

Det har ligefrem betydet, at mange SEO''er går på jagt efter
domæner, der er udløbet, men som stadigvæk er optaget i
Googles indeks, for at kunne omgås dette problem. Problemet
er bare, at det jo ikke giver ''frit slag'' for, hvad Din
hjemmeside får som domænenavn.

Så Du må væbne Dig med tålmodighed, desværre!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Drop tilmeldingerne, og få nogle kvalitetssider til at linke til jer.

Jeg kører lige pt en test ang. tilmelding til søgemaskinerne. Har oprettet et helt nyt domæne og smidt lidt indhold på siden. Har tilmeldt domænet til google og msn. msn bot, var på besøg en time efter tilmelding, og siden var i indexet mindre end 24 timer efter.

Google bot, har endnu ikke været på besøg, og kommer det sikkert aldrig, når der ikke bliver linket til siden nogen steder fra.
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/26/2006 1:54:52 PM
Forfatter: Phillip
Der kan gå op til 3 måneder fra du tilmelder din side i dmoz.org til den popper op i f.eks. Google.


Hvad har google og dmoz.org, lige med hinanden at gøre i denne sammenhæng? Man tilmelder da ikke sin side til dmoz.org, hvis man vil have den i googles index!


En anden ting er, at den måske allerede er indekseret, men bare ikke er særlig populær?


Det er den ikke.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William.

Undskyld, jeg gik ud fra, at du tilmeldte dit site via dmoz.org i stedet for kun at tilmelde til Google.

dmoz er et open directory, som leverer indhold både til Google, Lycos, AOL og mange andre søgemaskiner. Så jo, man tilmelder sin side til dmoz.org, hvis man vil have den i Google

Jeg har tilmeldt min side gennem dmoz og der gik cirka en måned fra tilmelding til, at jeg lå i top 10 på Google på mine to udvalgte søgeord.
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener selvfølgelig "Hej Thomas"
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville klikke ind forbi:

http://www.nope.dk/listkat.php?idp=6&ids=3&idt=0

Og tilmelde siden et par af de sider der ligger der. Det kan godt være at de ikke giver det store antal besøgene, men det gør det lettere at komme i google. Tilmeldte Partykongen.dk 7-10 af disse webbiblioteker, og 3 dage senere var den på google, uden at jeg havde været inde og tilmelde den google. Desuden hjælper det på din placering i google, og det er jo nok ikke det værste der kan ske :-D

Hvis du gerne vil på flere sider kan du søge på "tilføj link" i google så kommer der resultater nok, men se dig lidt for, nogle af siderne er kun for kristne sider, og en anden er halv-nynasistisk, måske ikke det bedste sted at stå.
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
I januar startede jeg et nyt site www.health-calc.com/. Det har indtil nu modtaget enkelte henvisninger fra Google, men har stået med en pagerank på 0. I sidste uge viste forsiden pludselig en pagerank på 5!

Jeg ved godt at pagerank ikke skal tages så alvorligt, men jeg vælger alligevel at tolke det som at sitet har taget et pænt skridt ud af den muligvis ikke-eksisterende sandkasse. Passer også med de ca. 3 måneder som ofte bliver nævnt.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)