Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger potentielle projektdeltagere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med tanken om at bruge nogle af mine kreative tanker, på at lave noget der rent faktisk gør gavn for andre end min egen tegnebog... Det er der kommet denne velgørenhedside ud af:

Afro-Pet (Arbejdstitel)

Et provokerende spil (mobil eller internet), hvor man kan få lov til at styre livet for en afrikansk dreng/pige. Man kan så løbende udvikle/købe forskellige skills til at udvikle sin karakter og interagere med andre spillere.

Jeg er interesseret i at skabe netværk til folk, der har viden/interesse i at udvikle til spilindustrien - eller andre der blot har nogle gode ideer til spillets grundfilosofi.

Der ligger ingen penge til udvikling, så det er i første omgang interessetimer der søges... naturligvis vil der dog blive lavet en fordeling af ejerskab for konceptet - så jo flere penge projektet donerer jo flere kroner får deltagerne pr forbrugt time...

Jeg arbejder til dagligt som Projektleder indenfor implementering af IT systemer i den finansielle sektor, så spilindustrien er et nyopdaget område for mig - dog mener jeg stadig at jeg bør kunne koordinere et eventuelt samarbejde :-)

 

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil da gerne være med, jeg kender mange kontakter, men kan hverken  programere eller designe. Men du er velkommen til og skrive hvis du mangler en med en masse tid!

 

Mvh. Simon

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du glemmer at beskrive formålet med projektet - hvordan er det spillet skulle gavne "andre end din pengepung" som du skriver?

 

Hilsner

Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)