Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris bannerplads ny lovende webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Solrød
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Pr. 1. November starter jeg en form for webshop - den sælger dog events, altså nærmere ydelser fremfor et håndgribeligt produkt. Allerede nu har jeg 60 virksomheder i København, som kommer til at have profil på mit site - deres vare formidles videre af mig til privatkunden.

Dog er problematikken, at sitet er helt nyt. Der bliver afsat 50.000 kr. til PR i de første tre måneder i København (hvor målgruppen er, mænd 20-50 år). PR er allerede planlagt igennem et godt netværk, hvor tilbuddene har været rigtig gode. Men! Det vil sige, at jeg intet kender til antal hits på hjemmesiden endnu, så hvad vil jeg kunne sælge bannerplads for (højestbydende, I know) - men hvad er en rimelig pris i jeres øjne?

Jeg har nogle tilbud fra gamle annoncehajer, som gerne vil "hjælpe" og har naturligvis takket nej. Dette skal gøres ordentligt og jeg påtænker at give kunder, som annoncerer på sitet - f.eks. 6 måneders annoncering til halv pris, så de reelt set får opstartsperioden gratis. Hvordan lyder det?

Tilbage til det vigtigste: Hvad er en rimelig pris, når jeg endnu ikke kender antallet af hits, men regner med forholdsvis massiv omtale i Københavnsområdet indenfor en kort periode?

Ville sætte stor pris på svar, så jeg kan få iværksat denne del af min plan også :-)

/Wilde

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give et eksempel på disse events som du vil sælge og hvordan kommer du i kontakt med kunderne ?

Da jeg endnu ikke kender kundetypen og produktet er det svært at give et bud på annonce prisen, men jeg er bange for at du må overveje dine forventninger til annonceringen igen. Uden tal på antal besøgende og forventninger om lad os sige et halvt år, vil jeg mene at du må tage fat i et antal potentielle annoncører og forære dem pladsen til at starte med.

Jeg tror det bliver mere end svært at sælge annonceplads på en side som har ingen eller få besøgende til at starte med.

Men måske tager jeg fejl.

Mvh. Chris

Fra Farum
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Alternativt kunne du prøve Google AdSense indtil alt spiller. På den måde vil du potentielt kunne få lidt indtægt fra annoncer i begyndelsen og så senere - når du har en bedre idé om, hvor mange eksponeringer du kan tilbyde og til hvilket segment - prøve at finde nogle annoncører direkte

Just my 2 cents :)

 

mvh

Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)