Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løs tilknytning af sælger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi overvejer at tilknytte en sælger til vores virksomhed. Det er egentlig lidt for tidligt ift. vores planer men vi står lige nu med en rigtig god kandidat som gerne vil arbejde på deltid.

Vi taler om at prøve en periode på eks. 3 mdr. hvor sælgeren bliver tilknyttet, primært på provision, og hvor vi så evaluerer bagefter. Vi ønsker ikke at indgå en længerevarende kontrakt som vi kan have svært ved at komme ud af.

Jeg søger derfor nogle idéer til hvordan en sådan tilknytning kan skrues sammen. Det er ikke vores første medarbejder, men vil være den første sælger. Jeg er godt klar over fordele/ulemper ved provision, så det er ikke så meget den del jeg søger input til.

På forhånd tak.

/Claus

 

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus..

 

Er i klar til at få en sælger ind på nuværende tidspunkt, har i fået gearet firmaet til det, så sælgerens fokus ligger ude ved kunderne?

Det jeg oplever når mange af de små virksomheder tager en provisionssælger ind er at de ikke er klar og det hele ender i noget hø efter meget kort tid blandt andet fordi den provisionsbaseret sælger vil sælge, men har bare ikke fået de redskaber fra firmaet der gør det muligt.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak for input. Det er et relevant spørgsmål, men jeg vil faktisk sige, at på det område er vi klar.

Mvh

Claus

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)