Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har en Casio DS-120

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skovborg

Det er god info. Det giver jeg lige videre til revisoren :-)

 
At det er god info er du ikke den eneste der synes - for vi hos HM Trading har siden vores lancering sidst i december haft rigtig stor succes med DS-120'eren. Vores webshop (www.hmtrading.dk) nåede knap nok, at komme online før den første ordre lå der. 
Så det bekræfter hvad vi troede - DS-120'eren er den ultimative bordregner for økonomifolk i DK ;-)
 
 
Mvh
HM Trading I/S
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ikke så dårligt når nogen linker til et produkt, og det så giver noget mere salg. Det kan man altid bruge :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige, at tasterne er ligeså ''bløde'' som den gamle? Som ny i branchen bliver man tildelt en lommeregner der ligner utrolig meget, men som er hård i tasterne - utrolig træls i længden. 

Vil gerne bestille en, men må vide om den er ligeså blød som den gamle?

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerhotel:

Ja det er ikke så dårligt når nogen linker til et produkt, og det så giver noget mere salg. Det kan man altid bruge :-)

 

 

Nej, det er helt sikkert meget velkommen med lidt reklame. Men det er også et super produkt, som der er mange der har efterspurgt i laaang tid. Så vi kan godt forstå, at folk er glade for at vi har skaffet dem hjem til DK igen.

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisoreleven:

Vil det sige, at tasterne er ligeså ''bløde'' som den gamle? Som ny i branchen bliver man tildelt en lommeregner der ligner utrolig meget, men som er hård i tasterne - utrolig træls i længden. 

Vil gerne bestille en, men må vide om den er ligeså blød som den gamle?

 
Jeps - tasterne har en vildt lækkert "følelse", de virker super! Sammenligner man den nye DS 120TV'er med den gamle vil jeg sige at de funktions- og kvalitetsmæssigt er 99 % lig hinanden. De største forskelle er dels de nye farver på knapperne og dernæst at de har kunne reducere vægten på den nye (så der må være sket lidt med elektronik siden 90'erne).
 
Det er en super bordregner og hvis du skal være sikker i din sag er du meget velkommen til at købe en, pakke den op og prøve den. Hvis den ikke lever op til forventningerne  så sender du den bare retur (inden 14 dage), så refunderer vi naturligvis regnerens pris. Bare du er sød ikke at ødelægge emballagen eller hælde kaffe i den :-)
 
Mvh
HM Trading I/S
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

"Revisoreleven": Hov jeg havde ikke lige læst alt hvad du skrev. Den model du taler om at i får tildelt når i starter, er det den hvor der står "accountant" oppe i venstre hjørne som f.eks sælges her: http://kontorting.dk/product/revisorregner-tidligere-casio-ds-120.aspx

For den model startede vi nemlig med at teste, og den er efter vores vurering VIRKELIG ringe. Tasterne registrerer ikke altid hvad man trykker og sidder sågar fast ind i mellem. Vi blev virkelig skuffet over dens kvalitet.

 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg genopliver en gammel tråd.

Den lommeregner du linker til er lige præcis den, som vi får tildelt. Den er rigtig dårlig og, som du selv siger, reagerer tasterne ikke altid.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisoreleven:

Den lommeregner du linker til er lige præcis den, som vi får tildelt. Den er rigtig dårlig og, som du selv siger, reagerer tasterne ikke altid.

Så skal du jo bare ind til HM og købe den rigtige :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har allerede bestilt, håber ikke jeg bliver skuffet :)

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisoreleven:
Har allerede bestilt, håber ikke jeg bliver skuffet :)

Jeg er helt sikker på at både dig og de 2 andre der bestilte Casio DS-120 i fredags bliver super godt tilfredse - vi har i hvert fald ikke fået klager endnu :-) 

P.s. Ordrene fra i fredags røg til vores lokale GLS pakkeshop i går (søndag) hvor den bliver afhentet af GLS til middag og du kan forvente den i din retning i løbet af i morgen. Vi håber du bliver tilfreds - ellers skal du ikke tøve med at kontakte os!

 

Mvh

HM Trading I/S

www.hmtrading.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)