Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsteknik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej fans ( Så er svineren hjemme .. )

Igår læste jeg om en slags salgsteknik, hvor man (i sine henvendelser) brugte en vis opstilling med henblik på først at tease, så sælge. Jeg kan ikke huske hvad det hed eller hvor jeg så det.

Kan i hjælpe? Jeg spammer i øjeblikket det halve Danmark med henholdsvis partner- og kundehenvendelser (leverandør og salg).

Venligst,
Asbjørn
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/29/2006 6:38:20 PM Forfatter:flyhigh Hej fans ( Så er svineren hjemme .. ) Igår læste jeg om en slags salgsteknik, hvor man (i sine henvendelser) brugte en vis opstilling med henblik på først at tease, så sælge. Jeg kan ikke huske hvad det hed eller hvor jeg så det. Kan i hjælpe? Jeg spammer i øjeblikket det halve Danmark med henholdsvis partner- og kundehenvendelser (leverandør og salg). Venligst, Asbjørn
 
Mon du ikke tænker på AIDA modellen?
 
A for attention (fang opmærksomheden, god overskrift)
I for interest (ram kunden lige midt i hans behov)
D for desire (få ham overbevist om at han MÅ have dit produkt)
A for action (hvordan gør han så det)
 
Den kan du finde uddybende forklaret masser af steder bla. hos www.100svar.dk
 
mvh
Helle
 
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var lige præcis den jeg tænkte på :) Mange tak!
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte kan det styrke modellen at kombinere med en vurdering af "trust" - hvor troværdigt er mit budskab?

Hvordan opnår jeg maksimal tillid til mig og mit produkt?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/30/2006 6:00:41 PM Forfatter: flyhigh Det var lige præcis den jeg tænkte på :) Mange tak!


Nu er AIDA modellen ikke udviklet med øje for salg. Det er en marketingsmodel der sidenhen er blevet adopteret af salgspersoner.

Start&Vækst har et godt bud på brugen af den http://www.startogvaekst.dk/sw662.asp

 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)