Kære Amino Brugere Jeg ved det ligger en del tråde om det at finde firmanavne, så jeg håber ikke I er for trætte af at jeg opretter en ny. Jeg har lovet at hjælpe en ven med at finde på et firmanavn til hans virksomhed som er et bogholderfirma, men lige nu er jeg bare løbet tør for ideer til hvad man kan kalde sådan et firma. Jeg tænkte om I derude måske kunne kaste et par navne på bordet som jeg ikke har tænkt på. Indtil nu hedder firmaet: Heide-consult Det fortæller ikke så meget om bogholderi mm. Kerne kompetancerne i firmaet er Flexibilitet, Individualitet, Effektivicering, sikkerhed og kvalitet. De navne jeg har tænkt på nu er sådan noget som: AllEco Men det klinger bare ikke rigtigt.... Kan I hjælpe? |
Hej Dorte
Jeg tror at specielt i bogholder branchen er det vigtigt at man kan se på navnet hvad virksomheden laver.
Feks ledte jeg efter en ny bogholder i lang tid uden at vide den virksomhed jeg kørte forbi, hverdag netop lavede bogholderi. men ud fra det "smarte" navn havde jeg aldrig gættet hvad de lavede.
Jeg gætter på at mere end små 1000 menesker kørte forbi den virksomhed hverdag, uden at vide hvad de laved, selvom der er et stort skilt ved vejen.
Så snob ned og få kunder.
Derfor vil jeg forslå noget så kedeligt som
Effektiv Bogføring
Flexibel Bogføring
Aktiv Bogføring
Lokal Bogføring
osv osv.