Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlearbejde/ Masseproduktion/ Produktion/ Underleverendør eller lign.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en ung mand fra østjylland som ønsker at komme igang med noget andet.

Pt er jeg selvstændig montør men vil gerne skifte retning.

Jeg drømmer om at komme til at bruge mit værksted (på ca 100m2) til noget produktion/lager eller lign.

eller måske leje nogle stører lokaler.

Hvis du har eller måske kender en der har brug for en som mig så skriv gerne til mig på j-dahlgaard@hotmail.com 

Jeg er åben for forslagSmile

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Du skal da have en hjemmeside, så du kan reklamere lidt for dit firma.

Tag fat i mig, så finder vi ud af noget!

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej brian

Det lyder nemt!!!

laver du hjemmesider? Har faktisk lige haft besøg af en mand fra danaweb i dagSmile jeg har ikke givet svar endnu!

tror du at folk ser min hjemmeside?

jeg har jo ikke rigtig brug for så mange kunder hvis det bliver noget med fx masseproduktion..

mvh jakob 

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Ja, jeg laver hjemmesider, og vil meget gerne lave din.

Der er ikke mange herinde der vil anbefale Danaweb, så jeg håber ikke du vælger dem.

Se min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke fordi jeg vil virke provokerende, men 'ComputerLab' din hjemmeside ser lidt ufærdig ud, der er flere steder på hjemmesiden som lover kommende sider, blandt andet stort set hele din portofolio, som efter min mening er vigtigt, når man vil sælge hjemmesider.

Misforstå mig ikke, jeg synes bestemt også at Jacob bør vælge dig, frem for Danaweb, men jeg synes du bør opdatere din egen hemmeside lidt, den ser, ærlig talt lidt mangelfuld ud, men så igen, jeg har ikke forstand på det, og det er vel designet der tæller.

 

 

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Snowext, for din feedback vedr. min side. Det er noget med at skomagerens søn går i hullede sko, fordi han har travlt med at lave andre folks sko...

Men du har ret, jeg bør få afsat tid til at opdatere min portfolio.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)