Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger pr. time for medarbejder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe lidt, med omkostninger pr. time på en medarbejder, hvordan vil i gøre?

Er lidt blank her, men hvis man siger lønnen er 140 og pension 11% og feriepenge er 12,5, er det så bare

140+11%

140+12,5%

og så til sidst 140+15,4+17,5=172,9 som omkostninger pr. time og så lægge fortjeneste og moms oveni.

 

På forhånd tak Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Med SH-tillæg, sociale udgifter mv. skal du nok gange timelønnen med 1,5.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk sygdom og forsikringer, lidt afhængig af branche kan det være dyrt.

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer også an på hvad du giver dine medarbejdere i øvrigt.

Jeg har ikke regnet på det, men vores medarbejdere er væsentligt dyrere end blot deres løn.
De får også (for bare lige at nævne nogle få ting): frugtkurv, frokostordning (som de dog betaler knap 1/3 af selv), gratis boblevand hver fredag eftermiddag, middag på firmaets regning hver gang vi skal fejrer at vi har ansat en ny medarbejder, betalte netværksomkostninger (kontingent, møder, kongresser, kurser mv. i Junior Chamber International), julefrokost og sommerfest.

Senest har alle medarbejderne fået et fadderbarn forskellige steder i verdens på CityCallCenters regning - dét er sgu da CSR. :-)

/Pouline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pouline Andersen:

Det kommer også an på hvad du giver dine medarbejdere i øvrigt.

Jeg har ikke regnet på det, men vores medarbejdere er væsentligt dyrere end blot deres løn.
De får også (for bare lige at nævne nogle få ting): frugtkurv, frokostordning (som de dog betaler knap 1/3 af selv), gratis boblevand hver fredag eftermiddag, middag på firmaets regning hver gang vi skal fejrer at vi har ansat en ny medarbejder, betalte netværksomkostninger (kontingent, møder, kongresser, kurser mv. i Junior Chamber International), julefrokost og sommerfest.

Senest har alle medarbejderne fået et fadderbarn forskellige steder i verdens på CityCallCenters regning - dét er sgu da CSR. :-)

/Pouline

Hej!

Har vel ikke decideret noget med timelønnen at gøre....det er nok mere de direkte timelønsbaserede omkostninger, der er relevante.

Jeg ville nødig kaste mig ud i det regnestykke med al de indirekte omkostninger du nævner.

Dit regnestykke vil aldrig blive korrekt, idet du må bruge en masse arbitrære fordelinger.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg udregner ligesom Peter timelønnen gange 1,5.

Hilsen Trine

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger tak for svarene, så forstået rigtigt, ganger jeg de 140 med 1,5 og dermed har jeg indregnet ca. timepris med feriepenge osv.

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)