Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mindre firmaer med tryksager til portefølje-job

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg er ny her på siden og prøver forsigtigt med et indlæg i denne kategori.

Jeg søger mindre firmaer - og private - der har en forestående, mindre tryksag, som skal udarbejdes, sættes op og gøres klar til tryk. Jobbet er til fordel for min portefølje, som jeg ønsker at udvide (for ikke at sige påbegynde).

Der kan være tale om visitkort, nyhedsbreve, posters, go-cards, produktpræsentation eller lignende.

Jeg har erfaring fra mit daglige virke som stud. polyt i Design og Innovation og derudover frivilligt arbejde flere steder.

Jeg arbejder i Adobe InDesign, Illustrator og Photoshop.

Jobbet vil således være uden udgifter for kunden, dog forbeholder jeg mig retten til, at der indgåes skriftlig aftale om placering af mit logo - med minimal font - i tilfælde af, at det munder ud i konkret tryk. Desuden er det vigtigt, at pointere, at tryk og alt hvad derunder følger er for kundens egen regning.

Der udstedes selvfølgeligt skriftligt "tilbud" inden påbegyndelse, hvoraf betingelserne fremgår, så der ikke opstår misforståelser.

Jeg forbeholder mig retten til at sige høfligt nej tak, i tilfælde af flere henvendelser end ønskværdigt.

Jeg er CVR-registreret under gadang.dk.

 

Håber at høre fra nogle af jer!

Mvh. Frederik Holmgaard

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende indlæg, kunne bestemt være vi skulle slå hovederne sammen.

Jeg sender dig lige en mail

Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info: Kenneth er besvaret :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)