Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg overvejer at lave en webshop der sælger produkter der købes via dropshipping, og vil derfor gerne høre om jeres erfaringer, og hvilke regler man skal være opmærksomme på.

Jeg har kigge på 2 dropshipping websites der hedder www.doba.com og www.worldwidebrands.com - hvad er jeres erfaringer med disse sites eller kan i anbefale andre.

På forhånd tak....

Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen med en kommentar??

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med at du peger på to amerikanske dropshipping sites, så skal du være opmærksom på at din kunde kan blive afkrævet told og moms ved modtagelsen.

Det kan selvfølgelig være noget, som du har overvejet ...

Venlig hilsen

Ole

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den er jeg med på - men findes der nogle andre dropshippers på marked hvor kunden ikke lige opkrævet dette.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

deal2day.dk:
andre dropshippers på marked hvor kunden ikke lige opkrævet dette

Hvad mener du med det? Om der findes dropshippers indenfor EU, hvor der ikke skal betales told? Ja da

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er det jeg mente - det var måske ikke så tydelig skrevet....

Hvis du kender nogen websites hvor jeg kan kigge på dem, så ville jeg være meget glad.

På forhånd tak...

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget, men vil da anbefale dig at skrive, hvilke produkter du gerne vil handle med. Du formulerer dig meget bredt og det gør det altså svært at svare på.

vh
Ole

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til selv at undersøge tingene meget mere, og lede efter gode leverandører. Jeg har selv brugt RIGTIG meget tid på at finde leverandører af specielle varer, og jeg kunne ikke drømme om at fortælle mine kolleger/konkurrenter hvor jeg handler. Så du skal selv igang på Google eller andre steder.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere haft de samme tanker som dig og faldt over samme firmaer. De ser jo gode ud men det skræmte mig lidt at når man googler dem, kommer der en del advarsler om scam. Det er mig dog lidt uklart om det faktisk var scam eller de blot sværter hinandens sider til. Nogle af advarslerne lød lidt ubegrundede, men jeg valgte at springe fra. Jeg ejer dog navnet www.brandsaz.com hvis du (eller andre) skulle ønske at leje et godt navn.

Hvis du bruger en .dk adresse må det forventes at du bruger danske priser inkl. moms, bruger du en .com adresse kan du bruge $ uden moms.

Fra 1. december 2008 sættes det afgiftsfrie beløb man må købe for op fra ca. 200 kr. til ca. 1200 kr. så det betyder, at der vil være langt flere varer du kan sælge uden kunden skal bekymre sig om moms og toldafgifter.

Jeg læste andetsteds på amino om en engelsk/dansk  side med dropshipping produkter, tror den hed noget i stil med pixmania eller pixelmania men kan ikke lige finde den igen. Brugere siger dog at det er ret dyre priser.

Du skal nok være opmærksom på hvordan returvarer håndteres, hos "pixelmania" returnerer kunden varen til dig så du skal sende den videre, det er ikke specielt smart hvis du sælger internationalt.

Mvh

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kender godt de to dropshipping websites du nævner, men vil sige, som der er gjort opmærksom på, at de er fra USA, så der kommer told på og dyrere forsendelse. Desuden er worldwide brands temmlig dyr (har selv købt adgang til wordwide brands), og Doba kender jeg mindre godt, men de er halvt om halvt mellemhandlere så vidt jeg ved. 

Om Pixmania, er der bunker af utilfredse kunder ude på nettet, og så skal du vide at du konkurrerer med dem, da de selv sælger produkterne som forhandlere og ikke kun som leverandør.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)