Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆÆLP...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et brændende ønske om at starte for mig selv og har stort set fået planlagt det meste.. nu mangler jeg bare penge.. har intet familie, står i RKI og kan derfor ikke låne penge hvor som helst.. er jeg nødt til at opgive min drøm at blive selvstændig eller er der en der kender et sted hvor de ser bort fra RKI???

kald mig bare optimisten!!!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/1/2006 2:31:48 PM Forfatter:prendal

jeg har et brændende ønske om at starte for mig selv og har stort set fået planlagt det meste.. nu mangler jeg bare penge.. har intet familie, står i RKI og kan derfor ikke låne penge hvor som helst.. er jeg nødt til at opgive min drøm at blive selvstændig eller er der en der kender et sted hvor de ser bort fra RKI???

kald mig bare optimisten!!!

Spørgsmålet er snarere, har du noget der kan stilles sikkerhed i? hvis du feks ejer et hus, er der jo mulighed for du har noget friværdi, du kan låne op i, og få betalt din RKI gæld ud af verdenen
 
Ellers er det benhårdt, kom ud af din registering i RKI og derefter har du måske en chanche
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid låne penge, selvom du står i RKI...

Men så er renten 27-35% og så er det ikke attraktivt!

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det hører jeg men jeg aner ikke hvor! det er det der er mit umiddelbare problem pt!!!
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for din hjælp.. det sætter jeg pris på.....

Maria

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev tilbudt af RKI at kunne smide folk i deres sorte bog for et års tid siden...
Spurte så til hvor lang tid folk kom til at stå i ''bogen'' de sagde så 3-5år så hvis du lige er kommet i kig andre steder efter et lån...
Hvis det så snart er 5år siden så kan man jo vente lidt?


Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prendal,

Du skriver ikke noget om hvad du vil beskæftige dig med, eller hvor stort dit kapitalbehov er. Skal du bruge 25.000 kr. er der sikkert mange muligheder, skal du bruge 500.000 kr. er det måske vanskeligere.
 
Er det et projekt som kan startes op sideløbende med dit arbejde, eller evt. i kombination med et deltidsarbejde? Så kan det jo være at dit kapitalbehov mindskes?
 
mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)