Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at sortere i 'CMS-junglen'.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have en webbutik fra en access-database over i en ny webløsning - altså en CMS-løsning med betaling og lagerstyring.... jeg har ikke nogle direkte kontakter og der er SÅ mange at vælge imellem.

Kan nogle give mig et par gode fif til hvem er gode og rimelige i pris?

Sitet skal bl.a. have betaling, lagerstyring, nyhedsbreve, fri antal produkter, rabatmuligheder ...

Håber nogle af Jer kan være behjælpelige....
Mange hilsner Lotte_Odense

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Den funktionalitet du nævner kan de fleste systemer - så det er nok ikke der du skal skelne dem fra hinanden.

Istedet kan du overordnet se 2 valg hvor du befinder dig nu (jeg udelukker den 3. som hedder en enterprise løsning på f.eks. IBM eller MS software til en startpris på en 500.000 kr + for hele projektet) og så skal du vælge en leje løsning eller en open source løsning der kan arbejdes videre på.

Leje løsningen er billig fra start - men dyrer i længden og du er begrænset af de muligheder som udbyderen nu vælger at tilbyde.

Open Source løsningen er dyrere i etablering da du betaler nogle for at skræddersy løsningen til dig - men når den er etableret så er der ingen løbende udgifter på softwaren kun på webhosting, PBS og gateway.

En Open source baseret løsning kan du altid arbejde videre på ud fra dit behov - men de fleste starter på en lille leje løsning inden de så vokser ud af de muligheder de har det - Dog så har du allerede en webbutik så mon ikke du er forbi stadiet med lejebutikken.

Jeg skal gerne være behjælpelig med opgaven - og da mit firma ligger i Odense kan vi jo tage et møde men send en mail på email@redweb.dk så kan vi tage den derfra.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte

Har du en egentlig kravsspecifikation klar for shoppen?

Hvis du sender mig din email adresse kan jeg sende en produktspecifikation på vores webshop løsning tilbage. Så kan du vurdere om dine behov falder inden for standardpakken. Hvis det ikke skulle være tilfældet er vi naturligvis interesserede i at give et tilbud på en shop med de udvidelser du måtte ønske.

Lige et spørgsmål, er der tale om at der skal flyttes varer, lagerstatus, kunder, etc. fra den gamle shop til den nye?

Hvis du gerne vil høre mere om den løsning vi kan tilbyde dig, kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707

Mvh Peder Steen Jensen

P.s. Vores tilbud på en rigtig billig webshop til aminokunder slutter egenlig i dag. Men hvis du beslutter dig inden for en nærmere fremtid for at bruge os kan vi nok finde en løsning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)