Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Software pakke til Skandinavien

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa !

Jeg har vaeret saa heldig at faa exclusiv distributions rettigheder til et stykke web software som er beregnet paa btb markedet. Software kan benyttes i mange brancher med enten support eller meget kundekommunikation. Softwaren er unik idet det i kort form e et kunde fokuseret email system.

Jeg foreudser et stort potentialle idet jeg haft god feedback fra et par firmaer i "pre launch" fasen.

Jeg vil helst have en partner eller 2 paa banen til at hjaelpe med at bygge forretning - salg og marketing.

Jeg har i ojeblikket base i udlandet men vil have base i Kbh - naar produkt bliver lanceret.

Jeg har en ven, som er meget interessede men som bor i Odense. Han er dog ikke saa senior i forbindelse med salg og marketing.

Jeg er dog lidt i tvivl om det vil virke godt - da jeg vil bo i Kbh and han i Odense!

Jeg overvejer om jeg skal give ham 20 % af selskab - idet jeg gerne vil have mulighed for at finde en partner mere paa et senere tidspunkt med mere erfaring og helst bosaet i Kbh.

Nogen forslag til om jeg skal kore videre med min ven og give ham 20 el 50 % eller om jeg skal finde en ekstern partner i Kbh ?

Mvh, T

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)