Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video om det at være Iværksætter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En super amerikansk, men fed lille video om at være iværksætter.




Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vild med den amerikanske iværksætter ånd - tak for videoen !
Mvh Pernille

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den var skam OK.

...Men den slår nu ikke Startup.com - det er den bedste dokumentar/reallife-film om det at starte en virksomhed op og hvad det koster økonomisk, tidsmæssigt, venskab, fysisk m.m. Geeked

/Jesper

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I disse dage kunne man godt ønske, at den finansielle sektor havde haft lidt mere ægte iværksætterånd - i stedet for at været drevej af grådige super egoister og ludomaner uden ansvar!

Folk elsker ansvar - og desværre elsker mange også at løbe fra det!

Jeg så på Amerikansk TV nogle af de bonusser, som direktørerne for de banker der går ad helvedes til har fået. Bonus - uanset at bankerne er ved at krakke -. eller allerede ER krakket. En enkelt direktør fik 160 millioner dollars - efterbanken tabte 80% af dens værdier. Og nu vil de så have at skatteyderne skal betale gildet. Selv de tidligigere direktører fra Lehman, som jeg ved du kender til, Martin, har fået kæmpe bonusser. Synes du de fortjener det? ;)

Jeg forstår sgu godt at mange Amerikanere ikke er vilde med at skulle give bistandshjælp til den flok snotforkælede gamblere. De kunne passende starte med at betale alle de groteske bonusser tilbage de har fået. DET ville være at tage ansvar!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, vi kunne ikke være mere enige. De har pumpet forretningen med dårlige lån for at få deres bonus og så er de skreddet før det var tydeligt at ingen kunne betale renterne. Jeg er ikke i tvivl om at der kommer til at ske meget i den nærmeste tid, USA er gået fuldstændig i kaos og det skal nok koste de mennesker en del...

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg havde heller ikke regnet med at du, Martin, havde meget til overs for den type "iværksættere". Svumpukler! :)

Man kan da i hvert fald fastslå, at påstanden om, at høje bonusser er den eneste (som nogle påstår) måde , at sikrer de bedste folk på posten og den højeste motivation for at drive en god forretning ikke passer - aldrig har der været udbetalt SÅ høje bonusser som i det sidste år, og aldrig er det gået SÅ dårligt for dem.

Det underlige er, at samtlige bestyrelser og aktionærer tilsyneladende har accepteret disse horible aftaler ... Det siger også lidt om hvaliteten af direktionerne

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med deres bonus'er er at de ofte er for kortsigtede og derfor pumper de værdierne op på kort sigt og ødelægger forretningen på lang sigt, men det rager dem en høstblomst, for så er de skreddet. Så arbejder man i en bank, så låner man en masse penge ud til tumper der kan betale de første afdrag og når de går på røven, så har man fået bonus og er ude af døren.
Det er super klamt!

Dbh Martin

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

En super amerikansk, men fed lille video om at være iværksætter.




Dbh Martin

Hej Martin

Enig, fed nok video. Men må give en anden her på indlægget ret, startup.com var bedre. Jeg elsker udsendelser om iværksættere hvor man ser hvordan de startede med en ide og ringe vilkår. Et af de bedre er hvor du selv viser kælderen frem hvor du engang startede.

Hvilket egentlig bragte mig frem til det jeg gerne ville sige. Hvis nogen kender til flere videoer af samme type, så hører jeg gerne om dem.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)