Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkter/ydelser for Facility Service firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har et nystartet firma som yder rengøring, skadeservice, nedrivning, ejendomsservice, landskabspleje, intern flytning mv. Vi er kommet rigtig godt fra start og kundeporteføljen indeholder pt. opgaver for det offentlige samt private virksomheder, men vi vil som alle andre gerne have endnu flere opgaver og gerne mens det går godt. Derfor er vi på udkig efter et salgskoncept som kan give os det. Jeg overvejer et no cure - no pay koncept, men det er vigtigt for mig, at potentielle kunder ikke får en agressiv sælger i røret på mit firmanavns vegne, så jeg ved ikke, om det er den rigtige vej at gå. Omvendt har jeg heller ikke lyst til at lønne en sælger med grundløn og provisionsløn, hvis vedkommende ikke rigtigt får solgt noget...

Der må være nogle gode folk/firmaer på Amino som kan byde ind her med noget professionel assistance... ?

Mvh. RenéConfused

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

 

Har du overvejet ekstern mødebooking? Prøv at se vores hjemmeside www.tigershare-telemarketing.com

 

Vi tager altid mødebooking ind på No Cure - No Pay, og vores priser er til at have med at gøre da vi er lokaliseret i Manila ( Filippinerne)

 

Mvh

 

Kristian Jørgensen

Tigershare-telemarketing

Tlf direkte: 43582422

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt anbefale Tigershare.. de har løst en opgave for os for nyligt, men ligegyldigt om du bruger Tigershare eller andre, så når du modtager et møde fra ekstern mødebooking så sørg for at du selv grundigt, allerhelst med et telefonopkald til den mødet er booket med, bekræfter mødet.

Men Tigershare er meget proffesionelle efter min mening og det betyder ikke noget at de ligger i Filipinerne, de er nemme at fange pr. tlf. eller email.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge,

Tak for jeres indlæg. Jeg kontakter snarest Tigershare for nærmere info.

Jeg søger dog stadig gode forslag til mit indlæg ud over ekstern mødebooking. Andre som kan hjælpe med forslag ???

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)