Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonudstyr

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Alle !
 
Vi står og skal til at ansætte 6 medarbejde, som skal være på telefonen konstant. Derfor er vi naturligvis på udkig efter nogle gode (billige) telefoner med head-sets (helst trådløse). Hvad køber man, hvor henvender man sig, hvem ved noget?
 
Der er altid edbpriser.dk, men hele fastnettelefonmarkedet virker så uoverskueligt, så hvis nogen har en god ide, hører jeg den gerne.
 
 
Med Venlig Hilsen
 
Martin
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere haft et GN trådløst headsæt, det var rigtig godt at arbejde med, prisen er vist omkring 2500 kroner.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kære fader sælger telefoner, tjek www.top-salg.dk

Ellers er der altid TDC butikken :-)
 
Venlig hilsen
Henrik Meyer
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger GN 2100 og GN 7100. Vi anvender telefoner uden det traditionelle "rør". Der er kun headsett og en "base". Kvaliteten er god. Men man betaler efterhånden mere for telefon og headsett en pc´ere, så pas godt på dem. Vi har også lidt gamle (jeg mener gamle) telefoner med headsett. Dem kan du få smidt i nakken for en 100-kroneseddel eller lign.
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Telefoner med headsett går som varmt brød i dette forum. Måske var prisen på 100 kr. alligevel for lav.



Nå men Anette Sand fra Inloco Regnskab har fået / vundet forkøbsret til
telefonerne - tilgengæld for hårdt overarbejde hele weekenden.



 


Tilmeldt 11. Mar 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
OK

 

Såfremt det alligevel ikke bliver til noget med Anette, er du velkommen til at kontakte mig

 

 

Martin

Tilmeldt 11. Mar 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm

 

top-salg.dk har jo kun trådløse og mobiltelefoner. Vi skal bruge stationære telefoner med head-sets.

 

VH Martin

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.
Der er flere ting at overveje inden I anskaffer jer telefoner. Vil I f.eks. benytte alm. fastnet (analog eller ISDN?) eller IP-telefoni?



Hvis jeg var jer, ville jeg vælge et IP-telefoni anlæg/telefoner eftersom udviklingen går stærkt og almindelige fastnets anlæg faktisk har været outdated i noget tid...



Kvaliteteten på IP-telefoni er nu så god, at der ikke burde være nogen forhindringer for det - til gengæld er det meget billigere! :-)



Besøg og kontakt evt. www.triatel.dk - de beskæftiger sig med IP-telefoni og jeg har udelukkende hørt positivt om dem.



Jeg ved ikke om de også beskæftiger sig med headsets, men ellers kan jeg varmt anbefale GN Netcoms, som andre også tidligere har gjort her på siden. Både de og Plantronics laver kvalitets headsets - men GN har det pæneste design. Desværre er begge mærker lidt pebberede og du må regne med at skulle af med ca. 3-4.000,- pr. sæt (headset + boks med bl.a. muteknap og volumekontrol).



Vi køber vores direkte hos www.gnnetcom.dk. Om ikke andet må de da kunne henvise til en forhandler. :-)



De bedste hilsner,



Pouline



 



Fra Randers
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har til gengæld kun hørt dårlige ting om Triatel... Derfor kan jeg ikke anbefale at du handler hos dem
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan Avivson

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)