Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonudstyr

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg kan varmt anbefale Plantronics CS60 (har selv et på opfordring af min tidligere kolega, som vel har købt de første 2000 headsets af forskelling slags til callcentre, og som siger at dette bare virker og ikke går i stykker)

 

Men du kunne jo også bare købe et billigt lydkort og et pc-headset og så styre det hele med Skype?

 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også kun tilslutte mig ikke at anbefale Triatel. De lover kun guld og grønne skove, men når det kommer til stykket kan de slet ikke leverer det de lover.

 

Samtidigt vil jeg anbefale at vente 1 år endnu mht IP telefoni, da udviklingen går meget stærkt i øjeblikket - og mange af løsninger på markedet simpelthen ikke er gennemtestet endnu

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-05-2006 18:32:20 Forfatter:matang

 


Hej Alle !


Vi står og skal til at ansætte 6 medarbejde, som skal være på telefonen konstant. Derfor er vi naturligvis på udkig efter nogle gode (billige) telefoner med head-sets (helst trådløse). Hvad køber man, hvor henvender man sig, hvem ved noget?


Der er altid edbpriser.dk, men hele fastnettelefonmarkedet virker så uoverskueligt, så hvis nogen har en god ide, hører jeg den gerne.



Med Venlig Hilsen


Martin


 

Vi har købt headsets og telefoner igennem Headsetshop.dk. Jeg kan helt klart anbefale alle at handle dér. Sven, manden bag shoppen, lånte os i første omgang tre forskellige headsets og en telefon. Vi havde produkterne liggende i en rum stykke tid, men kunne ikke få dem til at fungerer ordentligt (lyden var for lav) med den Hosted PBX (VoIP) løsning, vi havde på prøve fra v2tel. Sven var så venlig at slå et smut forbi med mere grej og testede løs. VoIP løsningen krævede at vi købte en forstærker til hver telefon, hvilket vi ikke var interesseret i (og Sven i øvrigt fortalte var fuldstændig unødvendigt, hvis ellers linien fungerede ordentligt). Vi lånte i samme ombæring en almindelige telefonlinie hos nabovirksomheden til at teste på, hvor alle produkterne virkede til UG. Så det endte med, at vi droppede VoIP løsningen, bestilte ISDN linier i stedet og købte hhv. headsets og telefoner.

Vi blev tilbudt, at vi kunne beholde telefonerne og headsets, indtil vi fik ISDN linien installeret (det er alligevel et stykke tid - 4 uger i vores tilfælde). Vi købte dog inden...

Fantastisk og yderst anbefalelsesværdig service!  Priserne kan vi bestemt heller ikke klage over.

 

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-09-2006 17:09:04 Forfatter: indkoberen
Samtidigt vil jeg anbefale at vente 1 år endnu mht IP telefoni, da udviklingen går meget stærkt i øjeblikket - og mange af løsninger på markedet simpelthen ikke er gennemtestet endnu




Det kan jeg tilslutte mig. Vi har efterhånden prøvet et par forskellige løsninger - og ingen har virket bare tilnærmelsesvis okay.


Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville klart vælge en løsning hvori man leaser udstyret...

 

Driftsmæssigt vil det ikke betyde meget i forhold til, hvis du fx. skal udvide dine telefonlinjer etc...

 

Iøvrigt ville jeg vælge detele.dk som udbyder, de har både ip og "normal" telefoni!

 

Hvad skal de 6 seks pladser bruges til?

Stefan Avivson

Fra Årslev
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Fra  http://headsetshop.dk/index.php Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sælger en kvalitetstelefon inkl. et headset til 1376,- ex moms. Det er et sæt der er beregnet til callcenter, kvaliteten er i top og går noget galt har du 2 års garanti at løbe på. Skal du bruge 6 sæt kan jeg lave et godt tilbud til dig.


Direkte link: http://www.headsetshop.dk/product.asp?product=354&sub=171&page=1
 

Som jeg ser det så kan en callcenter fint nøjes med et alm. headset med ledning i en opstartsfase. GN eller Plantronics laver begge kvalitetsheadset. GN har måske lidt kønnere design, hvor Plantronics er lidt mere funktionelt, specielt på de trådløse modeller.

 

 


 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-09-2006 15:18:08
Forfatter: Sven Caning
Jeg sælger en kvalitetstelefon inkl. et headset til 1376,- ex moms. Det er et sæt der er beregnet til callcenter, kvaliteten er i top og går noget galt har du 2 års garanti at løbe på. Skal du bruge 6 sæt kan jeg lave et godt tilbud til dig.


Direkte link: http://www.headsetshop.dk/product.asp?product=354&sub=171&page=1

Som jeg ser det så kan en callcenter fint nøjes med et alm. headset med ledning i en opstartsfase. GN eller Plantronics laver begge kvalitetsheadset. GN har måske lidt kønnere design, hvor Plantronics er lidt mere funktionelt, specielt på de trådløse modeller.







Jeg vil bare lige anbefale at kigge lidt nærmere på Headsetshop.dk
Vi køber alle vores headsets hos dem og har kun været MEGET tilfredse med både pris og serviceniveau. Vi bruger pt Plantronics CS60. Det er et lækkert, fleksibelt trådløst headset, der passer til de fleste telefoner.


De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København K
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at købe noget fra onfone.dk er det nogle som har prøvet dem ?

men martin det er ip-telefoni, og der kan vi oprette nye nummber hver dag, og man ringer via pc. el. ip telefon

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
IP-Telefoni er klar til primetime, det handler bare om at valge et firma der tager det seriøst, med dedikere linjer til kunderne, istedet for over eksisterende internetforbindelser o.l.

Prøv at hive fat i www.segtel.dk

De er ikke de billigste men helt klart nogle af de bedste

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
dedikerede linier er ikke altid nok, der er stadig % vis flere nedbrud på en dedikeret adsl linie end en alm. isdn linie. Problemet med IP telefoni er at hvis du skal have en toptunet løsning koster det kassen.

 

En god IP løsning skal have en ratodant løsning (håber det er stavet rigtigt), så i det tilfælde adsl forbindelsen ryger, ringer anlægget i stedet for via isdn linierne og omvendt. Samtidigt skal der kobles en ups på anlægget, som kan håndtere de antal telefonlinier som en virksomhed bruger. Det er en rigtig dyr løsning, som hvis du udelukkende fokusere på at spare penge på telefonregningen ikke kan betale sig. Men hvis der bliver fokuseret på funktionerne i IP telefoni, findes der mange muligheder som kan give virksomheder nogle unike fordele fremover. Men på nuværende tidspunkt fokuserer de fleste virksomheder udelukkende kun på besparelser (for det meste) - og derfor er virksomhederne ikke villige til at invistere de penge der skal til. Men når virksomheder som Danske Bank, Mærsk & Novo Nordisk bruger IP telefoni er det jo selvfølgelig fordi der er fordele i IP telefoni, men deres anlæg har også kostet kassen.

 

Det er også derfor der er så mange historier fra det pribate marked med IP telefoni, fordi en alm dansker ikke er villig til at investere i en ordentligt (læs dyr) løsning,

 

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)