Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonudstyr

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er meget lidt nedbrud på erhvervslinjer. Jeg sidder selv på en erhvervslinje som kun har været nede en gang, da kablet var gravet over alligevel, hvilket jo også ville have nedlagt evt. fastnettelefoni. Men ja, en redundant løsning giver selvfølgelig lidt ekstra.

En UPS er altid en god ide, men det ville næppe være på grund af strømafbrydelse, mere for at tage evt overspændinger eller andre lign. problemer. Vi har meget få strømafbrydelser i Danmark. Desuden vil det jo også være noget et gængst omstillingsanlæg ville kræve for at fungere. Det behøver altså ikke at være superdyrt for at fungere på højde med en eksisterende fastnet løsning.
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-08-2006 11:30:59
Forfatter: friend4u
Jeg har til gengæld kun hørt dårlige ting om Triatel... Derfor kan jeg ikke anbefale at du handler hos dem


Hvilke dårlige erfaringer/dårlige ting har du hørt om Triatel? Jeg har aftalt et møde med dem i næste uge men vil gerne være forberedt og have nogle skud i bøssen, når de begynder at angribe mig med deres fortræffeligheder.

Jeg bruger pt. v2tel til ca. 12 medarbejdere og der er altså en del problemer og en mildest talt elendig kundeservice, så jeg vil gerne se mig omkring og teste andre muligheder. Overvejer seriøst om man skal gå til bage til fastnet telefoni, men der er bare så lang tids ventetid og et professionelt omstillingsanlæg koster kassen! Desuden begynder vi at ringe mere og mere til udlandet.


De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Deres evner står ikke overens med deres visioner.

 

Dårlig kundeservice. Jeg har en bekendt som arbejde på Bacardi, som er skiftet til en Triatel løsning, og de bander og svovler langt væk over Triatel. Anlægget virker ikke som de lovede

 

De har simpelthen ikke evnerne til at leverer en ordentligt løsning

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
OK. De har ellers anbefalet mig selv at have løsningen på vores egen server, da der så ikke skulle kunne opstå samme problemer som vi til tider har med vores hostede pbx løsning fra v2tel. Men hvis det er samme sælgertricks og salgsgas, som jeg fik af v2tel i sin tid, er der jo ingen grund til at  skifte leverandør. Jeg er nemlig grundlæggende MEGET godt tilfreds med v2tels system og alle de super gode muligheder det giver os mht. kø, omstilling, oprettelse af nye linier osv osv.

Dårlig kundeservice når der opstår problemer har jeg fået nok af, så det bekymrer mig hvis Triatels kundeserviceniveau også er elendigt. Fejl laver vi alle - no hard feelings! Men hvis man ikke er indstillet på at gøre noget ved det når kunden ringer, mener jeg at man har et problem!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Lige lidt "in-side" information om Triatel

I firmat hvor jeg arbejder nu, har vi haft netop Triatel som samarbejdspartner, men grundet flere problemer blev samarbejdet stoppet med dem efter ca. 1 år.

Triatel har masser af visioner og gode intentioner, og ingen tvivl om det er et godt produkt de har, de skal bare ikke oversælge produkterne som de har været tilbøjelige til.

 

Den løsning du er blevet anbefalet, er en helt ny løsning de kommer med som er relativt billig, og stadig har alle relevante features som en hosted pbx løsning har..

 

Mht. kundeservicen, så er det ikke Triatel selv der er skyld i den dårlige kundeservice, da de har en ekstern samarbejdspartner til at agere kundeservice for dem. City Callcenter tror jeg de hedder..

 

Men okay, de har mange store kunder, så det ikke fordi deres produkter ikke er gode nok..

 

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)