Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj Webshop - 1000 Spørgsmål - Dilemma?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har masser idéer, og en af dem er at jeg gerne vil bruge nogle af mine gode opsparede penge på et projekt, som jeg selv godt kan lide, og som jeg mener har potentiale for at overleve.

Jeg har tænkt på at starte en webshop op!

Jeg har selv en rigtig god smag inden for tøj, og har sådan set allerede tænkte på nogle mærker som jeg ville sælge.

For de mærker bruger jeg selv og kan derfor garantere at det er nogle gode varer jeg sælger og så at jeg ligger en æra i at sælge noget, som jeg også selv kan lide.

 

Men jeg har nærmest 1000 spørgsmål!

Og de fleste er af standarden; Hvor skal man være osv...

Men jeg ønsker at høre om hvor meget tid man bruger på sådan en virksomhed, da jeg selv ikke har tiden til at arbejde 10-20 timer om ugen med det, og heller ikke har pladsen til det.

Så hvad gør jeg?

På forhånd tak og God Weekend!

Winther.dk Big Smile

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du nu har nærmest 1000 spørgsmål kan det være en ide at reducere dem til en håndterbar størrelse. Jeg vil anbefale, at du udarbejder en forretningsplan, så du får struktur på dine planer. Der er her og mange andre steder på nettet skrevet en masse om forretningsplaner. Du er jo ikke den eneste indenfor feltet og konkurrencen er hård, så du bør specielt se på hvad din strategi skal indeholde, så du kan enten distancere dig fra andre (eks. et specielt nicheområde). Der vil i processen være nogle spørgsmål, du ikke lige ved, hvordan du skal håndtere. Noter den præcise problemstilling og gå videre med de øvrige afklaringer. En del spørgsmål har det med at afklare sig selv, når du kommer dybere i processen, da de så giver sig selv. I din forretningsplan bør du medtage de begrænsninger og ønsker, du har personligt til projektet.

Til sidst står du med væsentlig færre uafklarede punkter. Så kan du tage fat i dem og få dem afklaret. Og voila : Du har hvad der skal til for (forhåbentlig) at komme i gang.

Et er at have en god tøjsmag men derfra og til at drive forretning indenfor området er et større spring. Hvis du ikke føler at du har tiden eller pladsen ligger svaret jo lige for: En partner - der gerne har noget branchekendskab og -erfaring.

Rigtig god fornøjelse med projektet.

Hilsen Jakob

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Start med at læse:

e-værksætteren af Lea skov Lindbæk læs herefter e-pusher af Martin Thorborg og slut af med Sælg mere med din e-butik af Bente Vestergaard

Her får du svar på alle 1000 spørgsmål Smile

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)