Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Vi er nu efterhånden kommet så langt at vi er begyndt at kigge efter en distributør af vores tøj. Men er der nogen der har erfaringer med hvad det koster at have en distributør - tager de procenter? Hvor stor collection skal man have før de gider kigge på det? Ja hvordan foregår det i det hele taget når man skal have distribueret sine varer?
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tjeck pm

 
 
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skal da være mere end én T-shirtInsert smilie [:0]
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/2/2006 11:51:41 PM
Forfatter: Kjeld B.
Der skal da være mere end én T-shirt


Det bliver der også

mvh. RENEGADE
KRAAB Clothing

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev tilbudt agenturet på SHIT (det norske skatermærker) på provisionsbasis. Jeg kan ikke helt huske om det var 15% eller 25% af nettoomsætningen... (jeg takkede dog NEJ, fordi jeg ikke er den helt store skater)

Men det ligger vel i det leje for en freelancer.

Det kommer selvfølgelig helt an på hvor stor jeres kollektion er og om I vil ud internationalt eller om I bliver i DK indtil videre.

SHIT har vel 200+ varenumre, men satsede alligevel på en "freelance-distribrutør".

 

Mit råd er derfor:

1) find en komplementærvare til jeres produkter

2) find ud af hvem, der distribruerer/har agenturet

3) kontakt vedkommende og hør om I kan lave en piggy back-aftale, hvor vedkommende så tager jeres produkter med ud til forhandlerne.

- - jeg går hermed udfra at ordrene efterfølgende "bare" bliver sendt med fragtmand til kunderne...

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/4/2006 3:44:02 PM Forfatter: STATEMENT


Jeg blev tilbudt agenturet på SHIT (det norske skatermærker) på provisionsbasis. Jeg kan ikke helt huske om det var 15% eller 25% af nettoomsætningen... (jeg takkede dog NEJ, fordi jeg ikke er den helt store skater)





Men det ligger vel i det leje for en freelancer.





Det kommer selvfølgelig helt an på hvor stor jeres kollektion er og om I vil ud internationalt eller om I bliver i DK indtil videre.





SHIT har vel 200+ varenumre, men satsede alligevel på en ''freelance-distribrutør''.










Mit råd er derfor:





1) find en komplementærvare til jeres produkter





2) find ud af hvem, der distribruerer/har agenturet





3) kontakt vedkommende og hør om I kan lave en piggy back-aftale, hvor vedkommende så tager jeres produkter med ud til forhandlerne.





- - jeg går hermed udfra at ordrene efterfølgende ''bare'' bliver sendt med fragtmand til kunderne...












Super - det var også noget i den stil jeg havde forestillet mig det... Sendte SHIT et katalog til dig eller troppede de op med prøver på deres collection eller hvordan foregik det?





mvh. RENEGADE
KRAAB Clothing





 



Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde et møde med deres Sales Manager og fik kataloger, prislister, etc.

Men du må gerne ringe til for yderligere spørgsmål/kommentare: 22 81 60 90 (i almindelig kontortid =læs: 2 børn derhjemme, der skal lægges tidligt)

mvh

Steen, STATEMENT Public Relations

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fornemt

mvh. RENEGADE
KRAAB Clothing







Med venlig hilsen
René Nielsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)