Vi har en leverandør af børnetøj, der endnu ikke har sendt os deres efterårskollektion. Årsagen skulle angiveligt være, at Ol I Kina har forsinket leveringen, men varerne skulle være på vej til dem. Vi er i begyndelsen af oktober, og allerede om 3-4 mdr. kan man forvente at skulle begynde med udsalg for at komme af med disse varer. Dvs. et tab for os, da vi selvfølgelig har bestilt med henblik på at have 1-1½ mdr. ekstra at sælge i (normal levering august/september). Leverandøren er ikke umiddelbart én, som jeg fremover vil handle med, da de efterhånden ikke har så mange produkter, som vi kan bruge i vores webshop. Derudover føler jeg ikke, at vi har fået info nok af dem, men måske er det fordi vi er en lille aftager. Jeg har dog ikke lyst til at smække med døren, hvis det kan undgås. Vil dog helst ud af denne handel, da det kan ende med tab for os. Hvordan står vi i denne sag, og hvad ville I gøre?
Mvh. Tanja
|
Er det en dansk eller udenlandsk leverandør, du handler med?