Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark - dårlig service.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Nu sidder jeg igen rød i hovedet af raseri/frustration over Post Danmark.

Endnu engang koster de os penge - mange penge. Vi producere tryksager,
banner m.v. til en kunde, der skal bruge disse på en messe i morgen søndag.

Ordren er færdigproduceret onsdag eftermiddag, og indleveres torsdag morgen
på POSTHUSET, dvs. et rigtig posthus og ikke en postbutik. Alligevel når pakken
ikke videre end til København om fredagen, hvorfor vi ringer til Post Danmark og
høflig efterspørger muligheden for at de leveres pakken lørdag med lørdagsomdeling.

Post Danmark medarbejder forklarer pænt at dette har hun ikke mulighed for at
gøre fredag efter kl. 16.00 (vi ringer kl. 17.00), men beder os ringe igen lørdag
morgen kl. 8.00, så skulle der ikke være noget problem i det.

Vi ringer igen lørdag morgen , men får nu beskeden om at pakkecenteret ikke er
bemandet om lørdagen, hvor vi under ingen omstændigheder kan få vores pakke
før om mandagen. Ikke engang hvis vi selv sender en kurér kan vi få pakken.

Og da de drejer sig om en ordre til kr. 30.000, har vi ikke andet valg end at vi netop
har produceret ordren igen, her lørdag morgen, og at jeg sætter mig i bilen nu og kører
ordren denne til København (300 km tur-retur + bro).

Det er anden eller tredje gang vi er udsat for dette senarie indenfor det sidste år.
Og i stedet for at tjene penge på vores ordre som jo trods alt er meningen, så
ender vi med at sætte penge til.

Derudover synes vi yderligere at Post Danmark er utrolig ufleksible med hensyn
til levering på vores adresse. Alle andre leverandører har fået koden til vores
varerum, og kan sagtens selv låse op og stille varerne - dette vil Post Danmark ikke.

Så vi efterlyser alternativer - har forsøgt med GLS - men da stiller to spørgsmål,
1. Sender i over 300 pakker pr. år - ja, det gør vi. 2. Sender i til firmaer eller private -
vi sender til begge dele, dog nok 60% erhverv. SÅ siger de at de ikke kan hjælpe os,
da vi sender for mange private pakker.

Kender i andre alternativer ???

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har desværre ikke tid til at skrive et længere indlæg, men jeg ville lige skrive at i skulle prøve at ringe til de danske fragtmænd mig bekendt levere de både privat og erhverv.

Ha en go weekend.

Mvh. Torben

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Citymail.dk

DPD.dk

UPS.dk

 

Mvh Stig

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Tak for dit indlæg.

Vi har efter vi startede tråden indgået et samarbejde med DPD,
så vi ser nu frem til en forhåbentlig bedre service.

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

DPD er djævlen selv... Kan jeg sige, efter at have oplevet dem en enkelt gang som privat bruger. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har vi primært erhvervspakker, og er klar over problematikken med privatkunder.
Dette gælder ikke kun DPD, men stort set alle fragtfirmaer.

Men kunne da godt tænke mig at vide konrekt hvad du har oplevet med DPD?

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

vi køre en daglig liniebil københavn + odense + århus + ålborg

vi lev. også til privat

o - 50 kg koster 395 kr.

men send mig en mail. og lad os se om vi ikke kan gi dig et godt tilbud

mvh benny

iks danmark . odense

benny@iks-dan.dk

www.iks-dan.dk

70 225 233

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

MegaTryk:

Hej

Nu har vi primært erhvervspakker, og er klar over problematikken med privatkunder.
Dette gælder ikke kun DPD, men stort set alle fragtfirmaer.

Men kunne da godt tænke mig at vide konrekt hvad du har oplevet med DPD?

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Det afleverede bare en pakke til mig, til mange tusinde kroner, til en genbo til mig, som jeg ikke kender. Uden kvittering, og selvom han sagde ikke havde lyst til at stå med det ansvar. Heldigvis var han ærlig

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestemt ikke gode erfaringer med DPD.

I disse dage venter jeg på en pakke fra dem. De har forsøgt at aflevere den forgæves 2 gange, intet kort, intet opkald, ingenting.

Jeg ringer til dem, de siger de kommer dagen efter og de får mit nummer så de kan ringe hvis der er problemer. De kommer ikke, de ringer ikke, intet kort, ingenting.

Ringer til dem igen dagen efter, de får nu en anden leveringsadresse, hvis den anden var for svær for dem at finde... de får igen mit nummer... Dagen efter (det var så igår fredag) har de ikke afleveret pakken, intet kort lagt og ikke ringet.

Det er ufatteligt at man tror man kan drive forretning på den måde og ikke overholde en aftale.

Jeg kan bestemt ikke anbefale DPD, selvom de giver skylden på en helt ny medarbejder, så burde denne da være kompetent nok til at taste et 8-cifret nummer og ringe til mig som lovet... men nej. De har nu kørt frem og tilbage med pakken i 8 dage, alt imens mine kunder bliver mindre og mindre glade fordi jeg ikke kan levere deres varer fordi de (varerne) kører i fast rutefart mellem Ålborg og Hjørring i en DPD-bil.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt svært at finde et brugbart alternativ til Post DK for tiden.

Jeg prøvede selv UPS og det var mildest talt en katastrofe. For det første var deres service elendig og de var meget ufleksible. Vi når endelig fandt frem til en brugbar løsning, pakken blier afhentet og forsvinder derefter i den blå luft. Først vil de ikke indrømme at pakken er væk og vi ringer flere gange om ugen i omkring 1½ månede for at få dem til at reagere. I alt 6 gange fik vi beskeden " Nu sætter vi en eftersøgning igang" uden at der skete det fjerneste. 

Efter omkring 3 måneders tovtrækkeri indrømmer de endelig at pakken er tabt og tilbyder at erstatte 33% af pakkens værdi. Dette er naturligvis ikke acceptabelt. De påstår så at jeg ikke har forsikret pakken eller opgivet værdien på indholdet. Det er er direkte løgn..

Det er utroligt at man kan drive en virksomhed med så elendig service. En af de service medarbejdere jeg snakkede med smed simpelthen røret midt i en samtale fordi vi anklagede dem for svindle os.

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)