Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Frække" forslag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder p.t. i Danmark men sælger/formidler/markedsfører boligprojekter i Sydspanien! Vi har i et stykke tid været i gang med at opbygge et netværk af agenter i DK, som forsyner os med leads...

Nu er situationen den, at jeg omkring den 1. juni flytter til Spanien for at sælge og optimere projekterne "på stedet"... Vore projekter, vilkår og værktøjer er efterhånden så gode, at vi har en del investorer, som investerer med forventningen om store afkast! Jeg vil gerne bruge den næste måneds tid på at skabe kontakt til endnu flere investorer, som jeg så vil vende tilbage til, når vi har et projekt, som passer til netop dem... Eksempelvis arbejder vi i øjeblikket på en række projekter, som kan erhverves for pensionsmidler!
 
Jeg mangler dog den helt rigtige ide til en fræk og anderledes kampagne! Jeg havde selv forestillet mig noget i stil med - "Den 1. juni flytter jeg til Spanien for at opsnuse Sydkystens bedste ejendomsinvesteringer! Besøg www.xxxxxxxxxx.dk og udfyld et investorskema!"
 
Jeg er ikke helt sikker på budskabet, og søger derfor råd hos de kreative Amino''er...
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvis du stadig søger agenter, kunne jeg godt være interesseret. Jeg har selv formidlet udlejning af ferieboligere i Spanien og ligger inde med et rigtig godt domæne til formålet.
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt søgt, men min muse bragte mig umiddelbart følgende:

www.gammelspansk.dk - hvis din pension ikke skal være bitter.
 
Den skal nok finpudses en del, men den lever i hvert fald op til at være fræk.
 
mvh Hans
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, www.gammelspansk.dk må siges at være alternativ.. og særdeles kreativ! Men det undrer jo ikke én, når udspillet kommer fra "mesteren af ordspil" :-)

Udover "frække" ordspil søger jeg kampagneforslag, som hjælper mig til at komme ind på livet af investorer...!


 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
OK:



Reklamefilmen:



 



Et snapsglas fyldes med bitter - i baggrunden ses uskarpt en lækker strandudsigt.



Fokus ændres - strandudsigten bliver skarp - bitterglasset uskarpt.



Speak:



Drømmer du om at bo under varmere himmelstrøg, når du bliver gammel?



 




Nyt billede - ældre ægtepar sidder på altanen i et nybygget, smukt hus - de har hver et bitterglas



Speak: Så brug din pensionsopsparing til byggeprojekter i Spaninen allerede nu.



 



De skåler - og gøres uskarpe, mens logo og kontaktoplysninger fades ind.



Speak: www.gammelspansk.dk - alt andet end bitter pension.



 



Sådan! - Nu har du solgt for 1½ milliard.



 



mvh Hans



Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans -> Du imponerer mig gang på gang... hvor f**en får du de der åbenbaringer henne??

Martin -> Hvis/Når du skal have lavet filmen, så tag fat i Steffen Kirkegaard fra www.fraktalmedia.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)