Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn overvejes - nogle forslaG?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/6/2006 12:48:13 PM Forfatter: Sune Christesen Hvis du er frisk på at gå nye veje og glemme .dk/.com kunne du jo overveje mulighederne med det nye .eu, hvor der er masser af attraktive domænenavne ledige. F.eks. bilhandel.eu, bilagent.eu, billigbil.eu

Det er dog nok vigtigt at markedsføre siden grundigt med endelsen .eu, så man undgår at alt for mange prøver .dk domænet


Hmm.. jeg vil nok holde mig til .dk eller .com domæner.. kun ved et rigtigt godt forslag vil jeg bruge anden endelse.. fx sælgminbil.nu - eller noget i den stil..


EasyCarSale.dk ? Det er noteret, men tror vi skal holde os i først omgang til en dansk udgave..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/3/2006 11:03:04 AM Forfatter: Anders Christensen
Dato: 5/3/2006 10:49:10 AM Forfatter: Martinussen
Vil I mene det har nogle relevans med en side med billedegalleri af bilen vi har fotograferet og lidt fra diverse messer vi er på?

Jeg vil da mene at det vil være positivt at have noget materiale under presse, der viser at I er ude omkring og ''vise flaget'' så sådan noget vil jeg da klart anbefale jer at smide på. Selvfølgelig med måde!

Er det fint det jeg har lagt på siden nu?
Altså med de steder vi har været.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg styrtede ellers lige forbi jer på korskro! Det var da lidt af et show i havde kørt i stilling dernede..



Fik I solgt den cabriolet?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/15/2006 9:59:17 PM Forfatter: Mattias Skovhøj Jeg styrtede ellers lige forbi jer på korskro! Det var da lidt af et show i havde kørt i stilling dernede..

Fik I solgt den cabriolet?

Hvilken dag var du forbi?

Det var egentligt kun fredag vi havde lidt gang i forretningen. Lørdag og søndag var det dårligt vejr så folk skyndte sig videre - havde ihvertfald ikke meget tid til en sludder.

Vi manglede nogle reklamer banner i pavillionen, så det var noget skrammel. Men sådan går det jo når man nogle gange planlægger i sidste øjeblik.

Nej, vi fik ikke solgt cabriolet.. Så den er stadig til salg, hvis du er interesseret? Du kan godt få lidt amino rabat..

Vi fik solgt den st.car - og søndag havde vi en golf 4 med oppe som mange var intra i.
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
når et salg er nemt bliver det så ikke NemtBilSalg.dk ?

 

prøv at ret fokus mod webadresser, hvor det er køberen der skal have et klingende navn... Husk det er køberne som skal lande på siden, ellers gider sælgerne ikke bruge det. Meget muligt det er sælgerne du tjener pengene fra, men de afhængige af at modparten har lyst til at komme forbi... get my point?

 

www.bil-ligt.dk.. lidt corny, og optaget af scannet.

www.billigbil.dk... optaget..

www.bilkoeb.dk... -> amarbanken!

.. jeg gider ik prøve mere

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt et skud fra hoften:

 

BytEnDyt.dk

 

mvh Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/16/2006 10:47:21 AM Forfatter: Redsox
prøv at ret fokus mod webadresser, hvor det er køberen der skal have et klingende navn... Husk det er køberne som skal lande på siden, ellers gider sælgerne ikke bruge det. Meget muligt det er sælgerne du tjener pengene fra, men de afhængige af at modparten har lyst til at komme forbi... get my point?



Nej, for jeg vil henvende dette site til sælgerne. Jeg bruger de større sites til at finde køberen hvis ikke det sker offline. Ellers har jeg jo bilkøbes.dk - men ved ikke hvor meget der falder fra pga. ø.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/16/2006 11:21:31 AM
Forfatter: Martinussen
[QUOTE]Dato: 5/16/2006 10:47:21 AM Forfatter:
Nej, for jeg vil henvende dette site til sælgerne. Jeg bruger de større sites til at finde køberen hvis ikke det sker offline. Ellers har jeg jo bilkøbes.dk - men ved ikke hvor meget der falder fra pga. ø.


Det kan du vel aflæse på dit webhotel, hvor mange der kommer ind på siden via bilkøbes.dk?
Jeg kan f.eks. se at byggegrund.dk trækker en del besøg, selvom der ikke linkes til den nogen steder fra, og der heller ikke er noget på siden endnu.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/16/2006 11:26:06 AM Forfatter: Anders Christensen
Dato: 5/16/2006 11:21:31 AM Forfatter: Martinussen [QUOTE]Dato: 5/16/2006 10:47:21 AM Forfatter:
Nej, for jeg vil henvende dette site til sælgerne. Jeg bruger de større sites til at finde køberen hvis ikke det sker offline. Ellers har jeg jo bilkøbes.dk - men ved ikke hvor meget der falder fra pga. ø.


Det kan du vel aflæse på dit webhotel, hvor mange der kommer ind på siden via bilkøbes.dk?
Jeg kan f.eks. se at byggegrund.dk trækker en del besøg, selvom der ikke linkes til den nogen steder fra, og der heller ikke er noget på siden endnu.

Byggegrund.dk er da optaget i google:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXE,DVXE:2006-07,DVXE:en&q=byggegrund%2Edk

Ja, men jeg kan da ikke se hvem der trykker på linket i google ved søg på bil købes og ikke når helt frem.. kan kun se dem der når helt ind.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)