Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop (Badmintonudstyr)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  XpertSport.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino..

Jeg har startet et firma sammen med min fætter, hvor vi sælger badminton-udstyr til private og klubber.

Vores webshop ligger på www.xpertsport.dk. Der er endnu ikke en webshop, men det vil der komme indenfor en uges tid. Den side i kan se netop nu er vores gamle side. Vi har fået produceret en professionel webshop, som bliver langt bedre end vores gamle side.

Vi har forhandlet os frem til gode priser hos vores leverandør, vi har fået lavet siden og alt er kørt i vinkel - lige bortset fra selve kontakten til kunderne. Da vi netop er startet op, har vi ikke uanede summer til brug for markedsføring, og jeg vil derfor høre jer, om i kan anbefale os en måde at markedsføre virksomheden på ?

Vi har blandt andet overvejet at sende breve ud til klubber, benytte direct-mail, Google Adwords, sætte nogle stande op til turneringer (hvor vi allerede har fået accept på vores forespørgsel) o. lign.

Vi vil derfor høre, om i har gode/dårlige erfaringer med nogle markedsføringstiltag (som kan iværksættes til acceptable priser), som i tror vil kunne være til fordel for vores virksomhed..

Vi ser frem til at høre fra jer

Mvh. XpertSport Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt bør du fokusere på online markedsføring af en webshop. Offline markedsføring af online produkter giver sjældent succes.

Adwords er en god start. Sideløbende bør i opbygge links og skrive artikler om jeres produktkategorier, f.eks. "Hvad skal du være opmærksom på ved køb af ny ketsjer", "Hvordan laves en ketsjer", etc. Du skal selvfølgelig også tjekke at jeres nye shop kan crawles af søgemaskinerne.

Fra Smørum
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  XpertSport.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO Cowboy

Tusind tak for dit svar!
Dejligt, at folk gider at hjælpe de nye herinde.

Jeg har også andet steds fået anbefalet, at lave de omtalte artikler og i det hele taget skrive mere tekst på siden med diverse "buzz-words", som søgemaskinerne kan få fat i.
Så det vil jeg sætte mig ned og få gjort.

Endnu engang, tak for dit svar.

Mvh
Claes Olsen
XpertSport

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)