Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spark bagi til Pernill.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Som nævnt før i mit svar til Brian har jeg 100 sæt øreringe liggende, som skal gives væk gratis med ordrerne. Så det må jeg snart have kørt i stilling og udtænkt mit næste give-away. Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Mange tak for dine input. Ja, mine billeder er blevet nævnt før, som en ting jeg kan optimere og det er også, indser jeg nu, en kæmpe fejl at det har været nedprioriteret. Problemet ligger i at jeg bruger leverandørernes billeder, da det sparer mig for en hulens masse tid og det er så dejligt nemt. Men ikke alle billederne er lige heldige i kvalitet og opløsning, så nu må jeg simpelthen gøre investeringen økonomisk og tidsmæssigt og få taget nogle ordentlige billeder.

Jeg er så heldig at ligge inde med et pokkers godt kamera og en mand, der forstår at bruge det, så det er hermed opprioriteret. Det er måske slet ikke så stor et projekt, som jeg lige umiddelbart har frygtet?

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Næste gang din udvikler siger noget i den retning, så prøv at pege ham i retning af denne artikel. Den er resultatet af en rundspørge til 37 kendte SEO-folk. Deres konklusion er, at det vigtigste enkelt-element i SEO er at have relevante nøgleord i titlen.

 

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Tak for dine rosende ord. Jeg bliver da lidt smigret over at få ros for min fortællestil af en tekstforfatter. Tak skal du have. Embarrassed

Jeg er nået til beslutningen om, at jeg er nødt til at få taget nogle nye fotos. Har en rigtig sød mannequin stående ved navn Claire, som jeg havde tænkt mig skulle stå for skud, da hun er nem at arbejde med og ikke brokker sig, men du har helt sikkert ret i, at jeg må have fat i en frisk pige af kød og blod.

Priserne under nyheder havde jeg slet ikke lagt mærke til. Man kan jo stirre sig helt blind. Tak fordi du gjorde opmærksom på problemet. Det tager jeg op med min udvikler.

Med hensyn til highlighting af menupunkter som "Nyheder" var det et ønske fra min side, men desværre ikke lige så let at efterkomme rent teknisk, så det er blevet nedprioriteret, men ikke glemt.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg må indrømme at jeg har forsømt nyhedsbrevet i stor stil. Jeg søsætter et tilbud om et gratis sæt øreringe ved køb og det skal selvfølgelig ud på forsiden og via nyhedsbrevet.

Jeg selv er lidt skeptisk ved tanken om at teenagepiger og unge kvinder med en historisk utrættelig shoppelyst lader sig slå ud af finanskrisen, men man kan nok ikke gøre sig helt klog på problemstillingen. Wink Men der har været en markant nedgang i antallet af ordrer, så måske du har ret og at krisen alligevel har en betydning.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Tak fordi du tog dig tid til at kigge forbi mig og skrive et par linier. Jeg skal være ærlig og erkende at jeg indkøbte mit lager i marts med forventning om åbning kort derefter, men realiteterne gjorde at projektet blev så forsinket at jeg først fik åbnet sidst i maj. Derfor er jeg "brændt inde" med hvad der skulle have været sommerkollektionen.

Jeg har dog været bange for at kaste mig ud i at bestille den planlagte efterårskollektion, nu jeg stadig har så meget tilbage fra sommeren. Men jeg går og bager på at leje mig ind i et tomt butikslokale og afholde et fysisk lagersalg med rigtig skarpe tilbud, for at få ryddet lidt ud af lageret.

Mange hilsner

Pernille 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Frank

Jeg sender lige artiklen videre til min udvikler og jeg må hellere læse den selv, da jeg kun kan blive klogere på emnet og fænomenet (?) SEO, som for mig kan virke som det rene hokus pokus. Big Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Det er en rigtig flot onlineshop du har fået bygget dig, og den virker overskuelig, men jeg vil give de andre ret i deres råd.

De billeder har stor betydning, så det er en god idé at få styr på baggrunden, og opløsningen, så alle billeder fremstår ens. Jeg forstår ikke hvorfor nogle stadig bruger .jpg, jeg vil foreslå .gif eller .png format istedet.

Jeg er osse enig i at det ville se bedre ud med en rigtig model istedet for en mannequin dukke, da det andet virker for "koldt".

Fandt du iøvrigt ikke nogle gode råd i E-Pusher, eller har du ikke fået læst den endnu?

-Kong K.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen Frank

Så har min udvikler været i gang igen og sørme om jeg ikke har fået nogle super sidetitler. Dejligt med en altid hurtig respons fra Martin fra MBC Design. Smile

Mange hilsner

Pernille

 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kong K

Tak for dit indlæg. Jeg er gået i tænkeboks mht. nye billeder, da det uden tvivl skal "trimmes". Jeg er overbevist nu om at den ekstra indsats kommer mange gange igen.

Jeg har fundet mange rigtig gode forslag i E-pusher bogen og arbejder løbende med den, men tager den i små hug, da der er så mange guldkorn at det næsten ikke er til at rumme. Wink

Men dejligt at få nogle kommentarer fra personer, der har været forbi min side og kan komme med helt konkrete forslag til ændringer.

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)