Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har åbnet en webshop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skete det, jeg har slået nettet op for min webshop. Den indeholder ikke meget endnu, men varerne er på vej hjem til mig, så de kommer på så snart de er landet.

 


Håber du vil smutte ind og lure: http://www.babyblue-shop.dk

 

Du må meget gerne komme med forslag til evt ændringer - ris og ros modtages gerne.

 

Hilsen

Stine

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Nydelig lille butik, men her kommer lidt konstruktiv kritik:

1. Farverne er absolut ikke venlige mod mine øjne. Nogle klare farver ville være at foretrække
2. Teksten på din forside er for personlig. Lyder som noget der er skrevet til familien :-) Fremhæv istedet hvorfor folk skal handle i din butik. Skriv IKKE at den er under opbygning etc. Det virker uprof og vil afholde nogle fra at handle.

Lad i stedet som om at her er STEDET hvor folk bør handle børnetøj.

Det samme under profil. Det virker som en privat hjemmeside.

3. Lav en lidt bedre inddeling af katagorier, hvis du vil sælge til andre end børnetøjseksperter. For vi andre aner ikke hvad serendipity er :-)

4. Hvis du vil noget seriøst med din shop, er kortbetaling uundgåelig. Hos mig betaler ca. 95% med kort!

Du vil gå glip af mange kunder hvis ikke du har kort.

5. Supertilbud på forsiden kunne være en god idé. Eller andet der fanger folks interesse.

 

Jeg håber ikke at jeg var for hård i min bedømmelse. Man skal jo starte et sted :-)

 

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mousel,

Enig med Allan, og der er for lidt kontrast mellem tekst og baggrund. Lyserød med lyseblå baggrund og lyserød med lysegrå baggrund læses meget dårligt.

Desværre er der en lille smule horisontal scroll i den frame (ramme) som indeholder produkterne. (IE 6.0)

På forsiden ville jeg lade være med at centrere teksten. Der er for meget tekst til at det er pænt, og typen af indhold (tekst) egner sig ikke til det.

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må give Allan ret. Farverne - dem er jeg heller ikke begejstret for, selvom jeg godt kan se relevansen for shoppen.

Mht mængden af lir på siderne - særligt forsiden - er det jo en smagssag hvor meget der skal være. Personligt kan jeg godt lide fyldig, men overskuelig oplysning om varer jeg køber på nettet.

Hvis eksempelvis dine leverandører har hjemmesider med information om materialer, designs eller andet, kan du jo linke til dem, eller "låne" tekstdele.

 

Mvh/

 


 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stine

Du har nogle alvorlige brugervenlighedsproblemer i forbindelse med købsprocessen, som gør at mange simpelthen ikke vil kunne finde ud af at handle i din butik. Lad os sige forløbet forgår ca således:   


  1. Via "Produkter" trykker du dig frem til et par yndige bukser
  2. Den vil jeg så gerne købe og trykker "Køb". 
  3. Her kommer jeg frem til et "Infokort" omkring den. (Har jeg købt den så?)   
  4. Jeg får øje på knappen "køb" og trykker igen og får en besked frem "Vælg variant før køb". Da der ikke står "Variant" nogen steder på siden forvirrer det lidt.   
  5. Men efter lidt tid gætter jeg mig frem til at jeg skal vælge en farve, en størrelse men sørme også en pris. Hva'' kan man vælge mellem flere priser for den samme vare?   
  6. Men okey, jeg vælger den pris jeg syntes bedst og trykker "Køb" (for 3. gang)   
  7. Der sker ingen ting, så jeg trykker "Køb" igen.   
  8. Nu får jeg en besked frem hvor der står "Dit køb overstiger lagerbeholdningen!!!".   
  9. Og her giver kunden så op.


Dette vil ske ved alle dine produkter. Det største problem er at folk ikke vil ligge mærke til at der bliver tilføjet noget til deres indkøbskurv ved klik på "Køb", så de prøver at trykke et par gange indtil de får at vide at der ikke er flere på lager, og så giver de op.

Der er sikkert også andre brugervenligheds "fæller" på sitet, og det vil jeg anbefale dig at teste.(Prøv at søg på "brugervenlighedstest" e.l. på Google)

Håber det kan bruges.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker for jeres gode råd og vil nu rette til på shoppen. HVilken farve skrift vil så være let læseligt??
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer Aminoer..

Ville da lige opdatere denne tråd for Stine.

Der er kommet nyt design på hele siden, hvilket er produceret af mig ;).
Derudover er der blevet udvikler et nyt logo og noget visitkort..
(Undskyld hvis jeg reklamere for mig selv lidt også :p hehe..)..

Men i kan da tjekke hendes shop på www.babyblue-shop.dk , og så se da lige at få gang i hendes salg, ikke ?..

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Se, nu er der jo helt andre boller på suppen. Det ser meget bedre ud.

Jeg har blot følgende forslag/kommentare:

Baggrunden i den horisontale menu burde måske være ensfarvet. Giver dårlig kontrast ved at bruge mønster.

Logo er en sjov idé, men i stedet for en dyrepote, måske en barnefod?

Tilmeld nyhedsbrev? Ofte forbavses man af hvor forskelligt niveau brugere har m.h.t. brug af nettet. Her er der jo ingen novicer, men jeg ville skrive hvad der skal indtastes i rubriken, og ikke bare tage for givet at brugeren skal gætte sig til at det er mailadressen.

Sidst, så savner jeg en form for afgrænsning i højre side. Den findes kun i top og bund.

For at være pertentlig, så ligger "Køb knap og "Info" knap horisontalt lige i oversigterne. (IE 6.0) Her vil du også kunne matche scroll bar farven med de øvrige farver på sitet. Den flugter heller ikke med top og bund højre margin i din "Container".

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og til lykke med din nye shop.

 

Det første der falder mig ind er at dine kunder ikke har mulighed for at betale med Dankort? I betragtning af at flere forbrugerorganisationer, pga. manglende mulighed for at hæve en handel, fraråder at handle i butikker hvor man ikke kan betale med Dankort syntes jeg det er lidt uheldigt, at du ikke har valgt at investere i et sådan betalingsmodul.

 

Hvis jeg ikke kendte dig (og det gør jeg jo ikke :) ), så ville jeg ikke turde handle i din butik.

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sendt ansøgning afsted til PBS for 2 uger siden, men har intet hørt fra dem endnu. Jeg arbejder stærkt på, at få mulighed for at modtage betalingskort i shoppen.

 

Ang designet som Fraende har lavet, så er det blevet rost at google.dk - som har ringet til mig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)