Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af Tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoskribenter

Vi er ved T-shirtlounge.dk i øjeblikket i fuld gang med at etablere et tøjmærke. Det er første gang vi er ved dette, og søger gode råd og tips i dette forum.

Mit spørgsmål drejer sig om fotografering. Vi er i øjeblikket fuld gang med at lave grafik på computeren til designet.  Men inden det, skal vi have taget et billede af t-shirtsene uden design på, som så kan ligges ind på computeren, og så kan designet ligges på. På denne måde slipper vi for at få trykt T-shirtene inden vi har modtaget bestillinger.

Er der evt. nogen der kan anbefale en fotograf til dette?

Mvh

Frederik

T-shirtlounge.dk

www.t-shirtlounge.dk
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft tankerne i at lave eget tøjmærke. Men den plan der lyder da lidt underlig, med hensyn til produktet. Hvor lang tid går der så fra man har bestilt sin vare til den kommer når i ikke har dem på lager ? :)

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mickel

Det er sådan set sådan så vi kan få trykt vores linje på en gang, efter at have fået vores bestillinger. Så vi ved hjælp af det billede kan producere et linesheet som der så bestilles ud fra. Men i den process mangler vi så en fotograf som kan tage billedet. Jamen den forbindelse vi har med trykkeri, er faktisk forholdsvis hurtig.

www.t-shirtlounge.dk
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

T-shirtlounge.dk:
 Men inden det, skal vi have taget et billede af t-shirtsene uden design på, som så kan ligges ind på computeren, og så kan designet ligges på.

skal man forstå det som ,du skal have taget èt billed af én t-shirts ??  ja undskyld måske forstår jeg bare ikke jeres ploblem :-)

jeg kan sikkert hjælpe jer .. stik mig en mail på soren@sielemann.dk så fikser vi den..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)