Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto gratis

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har brug for en erhvervskonto der er gratis.

Jeg har nu lukket min konto i Danske Bank og Spar Nord da de begge flåede mig i faste omkostninger for ingenting.

Jeg vil gerne betale for specifikke ydelser der gør at de skal rejse sig fra deres flade røv, men min holdning herudover er at de ikke får så meget som en 25-øre (det hedder vel en 50-øre i dag:) hvis de ikke bestiller noget. Hvorfor skal de så have mig som kunde? De kan vel håbe på at jeg en dag gider låne penge af dem eller køber nogle af deres ydelser udover bare at have konto hos dem - men indtil da kan de score gratis renter af alle mine penge - banker der har erhverv plejer nemlig ikke at give renter på erhvervskonti.

 

Findes der sådan noget og er jeg helt ude i skoven når jeg ikke vil betale for ingenting?

Jeg var blevet lovet en 100% omkostningsfri konto i Sparnord, men de tager 50kr om måneden for at jeg kan bruge netbank har jeg fundet ud af nu, 2mdr efter oprettelsen - jeg kan ikke bruge min bank til så meget hvis der ikke er netbank. Nogen der har andre erfaringer med denne bank?

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en speciel grund til at du vil have en erhvervskonto? For ellers kan du sagtens køre et firma fra en privatkonto med hvad der normalt hører til af gratis services.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias. Tak for dit svar.

Jeg har ikke noget imod at mine debitorer ser mit navn i stedet for mit firmanavn når de overfører penge - men jeg har brug for at kunne udbetale løn automatisk med pbs og derfor skal jeg have tilknyttet en pbs OS02 aftale tilknytet og det er kun for erhvervskonti.

Men jeg burde måske overveje at overføre de penge selv - så kan jeg også få en fornuftig rente på mine skillinger i stedet for INGENTING som man typisk får på erhvervskonti (af en eller anden årsag).

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Betaler I alle penge til jeres banker?

 

VH Jørgen Olsen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad snakker du om i gebyrer til Danske Bank ?

Du kan vel ikke forvente at de arbejder gratis for dig?

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en erhvervskonto hos Nykredit.

Den giver høj rente, hvilket var det vigtigste for mig (p.t. 4,25%), men har samtidigt ganske få gebyrer og ingen faste omkostninger (udover Visa som jeg betaler 150 kr/år for, Dankort er gratis).

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det skal være glade for at få mine penge så godt som rentefrit. Det ville jeg sætte stor pris på som bank og ikke samtidig forlange penge for at låne penge gratis.

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har været til et iværksætter kursus hvor en gammel Danske bank ansat var blevet bankmægler for store og mellemstore virksomheder, som tager bl.a med til møder og for sat deres bank rådgivere på en prøve. Han fortalte at hvis du har styr på dine ting så kan du kræve ingen gebyr for oprettelse af lån etc og lavere renter.

 

Du kan bl.a presse dem ned på marginal renten. Det rr den fortjeneste der tillægges basisrenten. Ligger typisk på 1,5-5% alt efter sagens karakter.

 

 

:) Så find dig en god bank og skab tillid til din rådgiver og vis du har styr på tingene og økonomien i privaten som i firmaet så kan du komme til at spare en del penge :)

 

 

Mvh Per Jespersen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Per.

 

Tak for dit svar.

 

Nu ligger landet sådan at jeg har lyst til at have så lidt som muligt at gøre med sådan nogle mennesker - så jeg er bare interesseret i at få oprettet en konto et eller andet sted og ikke betale for at have den der (og da renten er lav have så lidt penge som muligt stående der) - jeg vil heller ikke låne penge (det kan jeg ikke alligevel) - jeg skal bare bruge en konto - så jeg søger folk der har en erhvervskonto som ikke betaler for det. Alternativt vil jeg gerne høre om I alle betaler for at have jeres erhvervskonti - jeg finder det nemlig slet ikke rimeligt.

 

VH Jørgen Olsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nægter banker dig adgang til at blive kunde er det 100% fordi du ikke vil betale for det? har desværre ikke så meget forstand på erhvers konti'er.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)