Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/salg af varer fra Kina!!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg længe fuldt med i amino og nu vil jeg meget gerne fremlægge min ide, og høre hvorvidt det er realistisk og om der vil være en marked for det 

Jeg har en familievirksomhed i Danmark, som importere varer fra kina, som bliver solgt i butik, accessories, tasker, tøj, møbler, smykker, diverse tilbehør etc

Men næsten alt vil ku fremskaffes fra kina.

 Vi har stort netværk og lager i kina, og vi impoterer omkring 15-20 container årlig, normalt med 3måneders mellemrum.

 

Jeg havde tænkt over 2 ider.

Den ene ide er, om man kunne bruge det netværk til noget og evt, oprette en import/salgs virksomhed som kan opfylde den individuelle erhversdrivende behov og tilbude fulde pakker,  med direkte tilbud fra leverandører i kina til de ønskede produkter / eller producering af ønskede varer, og håndtering af levering til døren.

 

 Den anden ide jeg havde i tankerne er at lave en form for b2b katalog / webshop, hvor man bestille forskellige varer fra kina. Og kan forvente levering en gang i kvartalet . Her vil man kunne få vare prøver etc.

 

Det her er første udkast til min ide,, og i må meget gerne komme med en masse kommentare.

 

Tak

 

 

  

 

Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du et  katalog af det vare som du henter fra kina tasker o,s,v som jeg kunne tænk mig at  se hvad du har da jeg har en isenkrambutik

med masser plads og udstillingsvinduer i kbh nv..

eller drikte kontakte mig ved  tagensvej 187 kbh nv

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tadzen,

Det kan være jeg kan hjælpe dig.

Mit navn er Mikkel, og jeg er pt. bosidende i Guangzhou, Kina. Jeg har i flere år beskæftiget mig med produktion i Kina, og har flere gode leverandører. Jeg har netop oprettet kontor herude, og jeg kunne muligvis være behjælpelig med at finde rette leverandører, opfølgning og kontrol af produktionen osv. Send mig en mail hvis det har interresse.

Se mere på min hjemmeside, som er nævnt i min signatur.

 

God weekend!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tadzen

Hvis du har et katalog, billeder eller lignende med dine produkter, så må du meget gerne sende en mail til rene@trendfighter.dk

Vi sælger i dag alt indenfor accessories og er altid friske på nye produkter.

Du kan se vores udvalg på www.trendfighter.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Gik kludder i systemet og leverede samme meddelse to gange, hehe

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tadzen.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dig? Jeg synes dit foretagende lyder spændende, og jeg ser en evt. mulighed for at gøre en god forretning med dig.

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Rasmussen:

Hej Tadzen,

Det kan være jeg kan hjælpe dig.

Mit navn er Mikkel, og jeg er pt. bosidende i Guangzhou, Kina. Jeg har i flere år beskæftiget mig med produktion i Kina, og har flere gode leverandører. Jeg har netop oprettet kontor herude, og jeg kunne muligvis være behjælpelig med at finde rette leverandører, opfølgning og kontrol af produktionen osv. Send mig en mail hvis det har interresse.

Se mere på min hjemmeside, som er nævnt i min signatur.

 

God weekend!

Hej Mikkel,

 

 

Det lyder som et spændende projekt du/I har gang i der, og hvis priserne er attraktive, kunne jeg da bestemt overveje, at samarbejde med dig på et senere tidspunkt. Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på, at teksten på hjemmesiden er fyldt med stavefejl, hvilket ikke ligefrem sender et professionelt signal eller vækker tillid. 

 

Så bare en venlig opfordring: Få læst korrektur på hjemmesidens tekst, da den jo ellers er meget lækkert sat op. 

 

Et par eksempler fra de 2 første sider: "diverse gennerelle produkter", "med spcial viden", "disse bariarer er fortid", "at koonkurrenceforholdene har"..

 

 

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ups! Den var vist ikke helt god. Har ikke haft tid til at kigge hjemmesiden igennem, men er gået den igennem, og den skulle nu være uden fejl. Tak for hjælpen.

 

Mikkel

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville i hvert fald være en knaldgod idé for en dansk/kinesisk iværksætter at se mere på mulighederne i at være dansk dropshippingleverandør af attraktive varer.

Utrolig mange danske webshopejere skriger på seriøse danske dropshipping-leverandører, da de er meget attraktive for deres bundlinje. De skal ikke tænke på lager, pakning og forsendelse, blot på at få produkt + billede + tekst smidt ind i deres shop, og så ellers sørge for at sælge nogle varer.

Dette åbner også muligheder for folk som står i en jobsituation enten med 37 timers eller deltidsjob, men gerne vil starte en webshop eller gøre mere ud af den de har. Ved at undgå bekymringer om at skulle stå om morgene kl. 7 og vente på fragtmanden lander med dagens ordre (hvilket han aldrig gør til tiden ;) og stress over at skulle nå hjem efter arbejde, tjekke dagens ordrer, pakke dem, nå at hente børn på vejen, og så til Posthuset inden kl. 17.00.

Med andre ord, som dropshipping leverandør er der langt større mulighed for at få folk til at tage produktet ind i deres forretning, og ved at udlicitere dropshipping og lagerfunktion vinder leverandøren også ved kun at skulle være "mægler"/broker og sørge for at få varerne fra Kina til Danmark.

Læs mere om dropshipping her

 

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!!

 

Jeg har igennem længere tid gået og overvejet at starte en webshop, med salg at accessories, jeg evt ville købe hjem fra Kina. Er det noget du kan hjælpe mig med??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)