Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af fysisk børnetøjsbutik. Hvad med ØKONOMI??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg skal skrive en artikel om børnetøjsmarkedet, forbrugsudvikling etc.

Har du nogle generelle erfaringer med børnetøjsmarkedet, opstart/lukning af butik etc., som kunne være relevante må du meget gerne kontakte mig på louisebygkongsholm@hotmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg har ikke specifik erfaring fra børnetøj, men derimod fra herretøj. Så jeg er vel ikke lige de nrigtige i denne forbindelse, ellers har jeg jo ikke noget imod at udgive mig for at væreekspert ;o)

/René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger jeg lige alt det, du ikke vil høre Embarrassed

Puha .. når jeg hører ordet "børnetøjsforretning" rejser mine nakkehår sig. Jeg har indtrykket af, at der ikke er grænser for, hvor mange børnetøjsforretninger og smykkebutikker der er åbnet på nettet i løbet af de seneste år. Jeg tvivler stærkt på, om markedet kan bære det. Bare her på Amino kan du finde flere børnetøjsforretninger på nettet, som er til salg.

Nu er det så en fysisk butik, du vil åbne, men det gør det efter min mening bare værre. En fysisk butik kræver jo en kæmpe investering, og du skal formentlig selv hæfte for lånet på en eller anden måde.

Nu siger du, at du vil gøre det uanset hvad, og den indstilling kender jeg godt, og det er nok en typisk iværksætter-determination, som også er nødvendig for at få succes med en forretning. Men skal det lige være denne? Du bør i hvert fald være sikker på, at du kan betale af på gælden, hvis det ender galt, uden at du/I må gå fra hus og hjem!

Du bør virkelig gøre op med dig selv - og være helt ærlig - vil jeg lave denne forretning på netop denne adresse i denne by fordi jeg bor her og synes, det kunne være hyggeligt at have butikken, eller fordi der er en konkret efterspørgsel, som ikke bliver dækket af de eksisterende butikker?

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)