Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikke klik på www er PLAT !!!! i markedsførings perspektiv

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Boxpower

 

For lige at komme med en kommentar til de unikke besøgende på bilgalleri.dk så har du fuldstændigt ret i at det ikke bliver 7,3 mio unikke besøgende om året. Jeg ved at de ligger på omkring 25.000 unikke besøgende om dagen. og jeg kan se at der er ca. 37.000 betalene brugere i deres system, så et unikt antal besøgende på en måned vil måske være meget tæt på 100.000, og måske op mod 200.000 om året. DET er nu også meget godt.

 

Så jeg bestemt ikke kalde dem snydere, jeg kan heller ikke tro at de har sagt, til dig at de har 7,3 mio unikke besøgende om året. For så må de jo have en hel del udenlandske besøgende, da der i danmark kun er 5,5 mio mennesker, og heraf er der 90-95% der har internet så der er max mulighed for omkring 5 mio danske unikke besøgende, dermed vil de sidste par mio som skulle være udenlandske, formentligt slet ikke være i din interesse at have til at komme ind på dit site, da du måske slet ikke sælger til udlandet. Så kan du jo lige få dem til at sænke prisen på den baggrund.

 

Bilgalleri.dk er stadig et af de aller billigste steder at få kvalificeret trafik fra, hvis de besøgende er i din målbruppe. Og det ER de.

 

Mvh

Kim Sand Sørensen 

Tilmeldt 6. May 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

 

1000 tak for info.   vil prøve arbejde videre med alexa og gallup

Tilmeldt 6. May 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
hey

 

tak for svar.

 

ja det hele lyder ganske fint, og masser af trafik. med igen som du og flere nævner skal de folk der går på sitet købe noget.

 

og jeg har i testperiode  bedt min sælger hører ALLE han sælger til hor de kommer fra. og i tetsperiode på 1 måned blev der ikke solgt en eneste boks til en der kom fra bilgalleri.

 

og som du pointere med en 1% købs rate , ville vi også være ganske tilfreds, men det er ikke fakta.  har i 2 perioder af 1 månede undersøgt det. og

langt størstedelen køber via google.

 

så jeg holder stadig ved at alle de sites med de samme bruger + de ny tilkommende er en gang plat.  et godt sted er VAG cars der koster det ik noget at reklamere..  men de folk derinde på det forum er relative tekniske, og  man skal ikke prøve sælge noget der ikke funger herinde..  vores problem er også vores produkter er E og CE og TÜV godkendte og vi køber rimeligt stort ind, så vi har rimelige indkøbspriser, men mange sælger billige produkter som du nævner kan du få xenon billigere, Ja det kan jeg også sagtens købe i kina til 1/2 pris, men så snakker vi 40 - 45 % fejl %´er og lave levetider  osv...  det holder heller ikke.  så internettet er også sted der er med til presse priserne ned, og det er godt på de billige kina ting, men lidt skidt for dem der prøver sælge noget kvalitet .

 

Ehandels shop fungere slet ikke indenfr de produkter vi sælger, INGEN tør købe disse produkt kategorier uden ha talt med en sælger .. det har vi også testet for et par år side...

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)