Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetoder B2B

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding.

M_Munksgaard:

Er det derimod decideret vare vi taler om, så ser forholdene nok anderledes ud...

...og det tror jeg du har ret i, for som jeg ser det, vil virksomheder der kan få kredit helt sikkert benytte sig af muligheden.

 

/LeonN

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M_Munksgaard:
Jeg tror du har misforstået hensigten med mit indlæg, og i høj grad min ekspertise på betalingsområde (Læs: Jeg er totalt rookie).

Jeg beklager hvis jeg blev for teknisk :(

Jeg er selvfølgelig "farvet", men du spørger om hvordan "man" normalt gør det (betaler som forretning og B2B) og mine erfaringer er følgende:

- PBS Betalingsservice er et professionelt og stærkt værktøj. Både dig og kunden sikre jer at betalingen sker til aftalt sted og det er et velkendt og funktionelt system. Det kræver dog noget arbejde at implementere og vil oftest være mest relevant hvis du har "løbende" ordre/abonnementer.

- Bankoverførsel vs. betaling med et betalingskort (online betaling). Her er det selvfølgelig igen at jeg ikke er neutral - men hvorfor ikke tilbyde begge betalingsformer? Som førnævnt er du blot mere sikker på at få betalingen med det med det samme med online betaling. Og jo, forretninger har også betalingskort. Mastercard, Diners og diverse branchekort kan laves til firmaet, modsat Dankort og Visa/Dankort der kun laves til enkelt personer.

Vil man foretrække at betale 30 kr. hver måned frem for 180 for 6 måneder? Tja, vil du bruge tid på at sende en faktura/ordrebekræftelse på 30 kr.? Det er bedre at samle små beløb til en større faktura, så længe du ikke har det udestående ude i for lang tid.    

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)