Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system til on-line betaling m. Visa/Dankort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
  Nu har jeg lige brugt den sidste time på at surfe nettet (inlusiv dette forum''s tråde) igennem og jeg har endnu ikke fundet løsningen.

  I MediaMouse skal vi til at bygge en ny webshop og denne skal også tilknyttes en mulighed for at betale med Dankort og Visa/Dankort. Men jeg syntes simpelthen ikke at jeg kan finde en løsning, som ikke koster en mindre formue i gebyrer. Den mest fornuftige indtil videre ser ud til at være ePay.dk, men dertil kommer så bl.a. lige et årsgebyr til PBS på 1000 kr. plus diverse oprettelses gebyrer...

  Er der nogen af Jer herinde, som har så meget erfaring med disse on-line betalingssytemer (danske) at de ligefrem kan fortælle hvor meget det koster i oprettelse versus årlig afgift og transaktionsafgift - og give et godt bud på den bedste billige løsning? Jeg regner med at vores shop kun får ca. 4-8 transaktioner om dagen, så det er ikke fordi jeg er interesseret i at ethvert overskud bliver spist af gebyrer.

/Jesper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Onlinebetaling er desværre ikke altid lige nemt og sikkerheden skal være i orden, da det ellers som butik er dig der står med ansvaret en stor del af gangene, hvis ikke du har foretaget transaktionerne korrekt, eller der går noget galt og kundens data bliver kompromiteret.

Det er også derfor online betalingsløsningeer, koster lidt penge. Så umiddelbart hvad jeg kender til priserne i den kategori, så tror jeg ikke du skal regne med at få noget meget billiger. Jeg kender ikke epay.dk, men ud fra deres priser vil jeg sige at de er så billige (måske lidt for billige) som jeg personlig ville turde gå ned i pris, på en service der skal håndtere mine betalinger.

Hvis ikke din webshop har betalinger nok til at dække udgifterne til et betalingssystem, så kunne man måske også overveje bare at lave det med helt normale kontooverførsel? Det koster i hvert tilfælde ikke ret meget, men er så lidt mere besværligt for dine kunder, og for dig når der skal stemmes af.

Et alternatiiv til epay, som dog ikke er billigere hvad jeg lige kan se, er http://www.quickpay.dk. Vi har ikke selv brugt dem (endnu), men Pil.dk benytter vi til en del andre ting og de har aldrig svigtet os.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Som de andre er inde på er det dyrt at springe ud i uanset hvad, grundet de store PBS gebyrer. De burde have forskellige produktniveauer alt efter mængde transaktioner/størrelse af beløb, men det er vel for meget at forlange :)

Pil.dk''s quickpay.dk som Oscar nævner kan du bestemt ikke gå helt galt i byen med. Dandomain.dk driver en hel del webshops og har dermed også en del betalingskunder, så der tror jeg heller ikke du får et dårligt produkt.

Anyway, kig eventuelt på oversigten på http://www.betaling.dk/forret/webhotel.htm
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaringer med hhv. Freepay og DIBS. Førstnævnte er forholdsvist billigt, men jeg oplevede til tider nedetid, hvilket rent faktisk kostede nogle ordrer. DIBS er et godt produkt, der bl.a. har en API, som man kan interagere med fra sin egen applikation. Dog er DIBS temmelig dyrt, og selvom produktet er godt, kan det samme fås billigere.



Uden at have prøvet det, har jeg også en god fornemmelse af Pils quickpay - de lader til at have styr på deres ting.


 


Mathias Lundsfryd
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke helt enig i de overvejelser om kvalitet vs. pris. Jeg har selv en gateway fra http://www.fuzion.dk/ til 149 kr om måneden som vireker perfekt. Den kan både bruges som en simpel løsning m fx et popup vindue, eller man kan programmere alt via API.

 

Kan kun anbefale den, og meget billigere bliver det vist ikke. Der kommer selvfølgelig nogle latterligt høje gebyrer fra PBS, men det er der jo ikke så meget at gøre ved....
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også varmt anbefale fuZion, dog uden at have erfaringer med lige netop deres betalingsgateway (men andre ydelser).
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)