Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges - ingen kapitalbehov...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Til en veldrevet forretning indenfor servicesektoren siden 1991, har jeg besluttet at forgrene fundamentet i virksomheden til også at skulle indeholde af en decideret salgsafdeling.  Problemet i dagens Danmark er bare, at uanset hvad man tilbyder en salgschef i løn via en jobannonce, giver det et elendigt antal ansøgere, hvor der er mere lort end lagkage blandt ansøgerne.
Jeg er helt bevidst om, at det skyldes den ophedede økonomi kombineret med at "alle vil være selvstændige i dag".

 

Derfor må der utraditionelle tiltag i brug.  Jeg kan se, at der findes et hav af "ildsjæle" herinde, hvor langt størstedelen af dem/ Jer er i kapitalbekneb. Generelt er tegningen, at man mener at have verdens bedste idé, og den brænder man for at føre ud i livet. Det er der i og for sig ikke noget odiøst i.  Men for overhovedet at have en chance for at komme videre, er det nødvendigt, at man har sælgerblod i årerne.  Det er første vigtige skridt.  De næste ( udover kapitalbehovet ) er at undgå fejltrin - og helst de store.  Det er oftest her de resterende knækker nakken indenfor 5 år.  Det er derfor synd og skam at driftige salgsmindede personligheder taber pusten pga. et par fodfejl eller manglende økonomisk overblik til at føre en forretning op på et højere niveau.

 

Skulle der være en enkelt eller to derude, der kan nikke genkendende til ovenstående - så hør lige her.

 

Jeg skiftede branche i 2000 og har siden arbejdet en forretning op til at være blandt de fem største herhjemme.

Det er sket via agressiv markedsføring via medierne og kun en smule direkte salg i begyndelsen.  Men nu skal der ske noget !  Fundamentet i virksomheden er bundsolidt nu, men der findes en mulighed for at blive brancheledende indenfor ganske få år.  Der er tale om en nichebranche, hvor beløbene ikke er svimlende, men dækningsbidraget ligger over de 80 % !  I tal skal der hentes 80 mio. omsætningskroner for at nå målet.

 

Det var derfor min hensigt at finde en partner, der ville være med til at bygge en bundsolid salgsorg. op ud fra fundamentet.  Personligt kommer jeg selv fra ren canvassalg af rengøringsmidler i Tyskland, Holland, Sverige, Italien m.v. hvor jeg var senior sales manager.  Noget lignende ( for dem der kender denne branche ) ville være ønskeligt.

Det er ikke nok, at man har lært, hvordan man slår en pose kartofler og en pakke smør ind på kasseapp.  Hvis man ikke er 100 % bevidst om, hvad ordet "salg"/"sælger" betyder, så er enhver henvendelse underordnet.

Der er altså mulighed for at tjene mange penge.  Det skal tilmed understreges, at der ikke er tale om engangsbeløb, men kontrakter på 3 eller flere års varighed.

 

Det er realistisk ud fra følgende fakta:

- Ultrakonservativ branche ( ingen konkurrence i marken )

- Veletableret og velrennomeret navn i branchen

- Prisniveau der kan matche de billigste på markedet ( burde dog ikke være nødvendigt )

 

Grunden til at jeg gerne vil dele ( 60/40 i mit favør ) den succes med en, der besidder de rette egenskaber skyldes, at jeg har mere end rigeligt at se til med de nuværende opgaver i virksomhedens daglige ledelse, og derfor ikke magter at holde styr på flere jern i ilden.

 

Lad mig endelig høre, hvis der skulle sidde en enkelt eller to derude, der kunne tænke sig at bruge sine iværksætterevne på anderledes måde - med livrem og seler.

 

 

Fakta om virksomheden & branchen:

Overskud hvert år siden opstart

Om
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej... Jeg har læst dit indlæg og syntes at det lyder rigtig spændende...

 

Har lige lagt en PM til dig...

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan

hvis dit produkt er godt så er jeg manden ingen tvivl om det

ring og vi kan mødes og se om vores kemi er iorden og om jeg syntes om produktet

 

venlig hilsen jannik jakobsen 30706008

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

 

 

Det lyder godt.

 

Du kunne måske beskrive produktet lidt over en mail edoaudi@hotmail.com eller ringe på +4560191792.

 

Hilsen Edin.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)