Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på coolprofil.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg købte for laaaaang tid siden dette site... men har dog intet gjort ved det. Er der nogen fremtid i at videreudvikle dette site eller skal jeg bare se at få det skudt af ???

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som den er lige nu med et par enkelte fejl, den trafik du har og adsense, vil jeg ikke vurdere den til mange kroner, for at sige det som det er.

Jeg vil tro der kunne tjenes lidt på det, hvis du gjorde mere ud af det, evt med myspace guides og så videre.
Men det vil kræve en del mere markedsførring at få det til at give penge. Spørgsmålet er bare om det kan betale sig at kaste de timer i projektet der er nødvendigt

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid muligt at tjene penge på at malke andres køer - og selv tage mælken. Garanteret også et erhverv der har eksisteret i mange år!

Her malker du koen Arto eller hvilke profiler du nu forsøger at ramme efter - men med under 50 besøgende dagligt er der nok ikke så meget at komme efter på AdSense-kontoen kunne jeg forestille mig, og så er siden heller ikke meget værd. Men der er da nogle af de andre Arto-profil-design-sites i Danmark, som har en væsentlig større mængde trafik, - så det kan du nok også få! Og så tror jeg der er penge i det.

På det tidspunkt kan du så sælge den til en anden teenager med for meget tid - for det tager lang tid at sidde og lave grafik og html-koder til alles profiler.

I dens nuværende stand skal du være heldig med at få mere end en slikkepind i bytte for websiden :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)