Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed - koncept/navn - Sales & HR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Til alle interesserede

 

Jeg er ved at opstarte en virksomhed, hvis formål det er, at spare små virksomheder tid og ressourcer på salgs- og HR-siden.

 

Vi har arbejdet med salg/mødebooking samt rekruttering mange år, og har også i en opstartsfase i en anden virksomhed fokuseret på salg og HR som nøgletemaer for virksomheden. Vi har derfor gennem længere tid puslet lidt med ideen om, at opstarte et firma, som kan hjælpe iværksættere og andre små virksomheder, som enten har brug for flere hænder eller som ikke har ressourcerne til egen salgs- eller HR afdeling/person.

 

Om det kun er hjælp til en stillingsannonce, skabe overblik over virksomhedens kompetencer, eller der skal bookes møder til den kommende måned, så er vi parate til et samarbejde.

 

Er der nogen som har et godt navn til virksomheden, eller som kunne være interesseret i konceptet, så hører jeg gerne ??

 

 

Henrik Sidenius

 

 

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommentar uden for din tråd:

Vil du ikke nok skifte dit billede til et mindre. Det fylder 1,7 Mb - sad på en langsom forbindelse så det tog flere minutter at se dit billede, samtidigt med at alt andet gik i stå. Det er trods alt kun 45x45 pixels der er nødvendig
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
en lille hurtigt fra højre side - "helpinghands"
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske jeg skulle have drukket en ekstra kop kaffe inden dette indlæg, men jeg sidder og tænker:

Hvad får jeg ALTID når jeg er til et møde? Kaffe! - måske også en ordre/aftale/whatever, men kaffen er sikker. Så hvorfor ikke bruge det i navnet?

Det kunne jo være noget i stil med CoffeeCall, GetCoffee eller noget i den stil... Der er sikkert andre som er bedre til at finde det rigtige navn. Så jeg ta''r mig en kop mere 

mvh Carsten

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Bygger sku lige lidt videre på Carstens :P hehe..

"CoffeeHelp" ?..

BTW: Hvis i er interesseret i produktion af visitkort, logo, eller hjemmeside, kan i da lige skrive mig en PM.

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ved ikke om du har fundet det navn du skal bruge, men hvis ikke kan vi godt hjælpe dig.

Vi er et lille nystarted firma som udvikler navne og concepter.

Indtil videre har vi en side som hedder www.quriocity.com

hvor nogle af vores navne er udbudt til salg.

MVH Trendsmission  alias Peter og Bonno
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)