Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fadølsudlejning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ven og jeg er begyndt at interessere os for ølbrygning, spiritus mm.

Og da vi så falder over et svensk side som sælger udstyr til formålet. Så finder vi et fadølsanlæg til billig penge og begynder derefter at lave en lille research omkring priser på disse anlæg. Og kan se at der mange som lejer sådanne maskiner ud.

Men vi finder priser på forskellige sager og tænke; " Det kunne da være vi skulle leje sådan et sæt ud". Big Smile

Jeg har så gået og tænkt lidt herefter og kommet frem til følgende:

Starte ud med et lille anlæg (måske OBH mm.) og så enten leje det sort ud.

Og så lige så stille købe nogle større og så have et anlæg til alle formål; Lige fra en vejfest til en 80mand stor Julefrokost.

Er der forretning i det?

Og skal vi oprette et APS, da vi begge ikke er 18? For nogle leverandører sælger kun engros Sad

På forhånd tak.

Mvh Winther.dk

 

 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille ivaerksaetterråd - sorte penge og ApS haenger ikke sammen! Jeg synes I skal kaste jer over beerbrew i stedet. Den anden ide er snarere en hurtig fidus uden den store fremtid.

Men gå på mod har I og det er en god start.

held og lykke!Hmm

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Tror du misforstod mig lidt.

For enten skulle vi gøre det sort eller også så skulle vi oprette et APS...

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I skal hverken gøre det sort eller stifte et ApS.

Start stille og roligt op (i skal nok bruge en "voksen" til at stå for firmaet), betal moms og skat af det i tjener, og glæd jer over at i får indøvet en god arbejdsmoral. Det får i brug for senere.

Jeg tror ikke at i gider dén branche i længden, da der nok er mere arbejde end penge i det, men i får jo nok masser af nye ideer hen ad vejen.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at råbe for højt om s*rte penge - big brother is watching Devil

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DBM.

Jeg har bare læst at man godt kan eje et APS når man er under 18, når bare der er en over 18 som står for det (adm dir eller lign).

Opstarten af sådan et firma ville heller ikke ske før end at vi havde sikret os nogle kunder mm.

Men tak for inputtet.

God weekend Big Smile

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der lejer et fadølsanlæg til en fest vil ikke spises af med et OBH anlæg som man selv kan få smidt i nakken hos Imerco eller lign for 1000kr eller hvad det nu koster. Ikke for at dræbe jeres iværksætter ånd, så er det altså de færeste der tjener penge på at udleje fadølsanlæg - der er mere arbejde i det end man lige tror.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener at jeg gav 500 kr. for leje af fadølsanlæg en gang. + penge pr. "hvad hedder sådan en ting med øl i?"

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winther.

Bare fordi man godt kan eje et ApS er det jo ikke sikkert at man har noget at bruge til Wink

Udlejning af fadølsanlæg i det omfang som i taler om kræver ikke et hverken et ApS eller form for selskab.

Selv om det for nogle lyder "smart" at have et ApS, så er der både besvær og omkostninger ved at stifte og eje et selskab.

Til Greyzone: Det hedder en "fustage" Beer

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal nok passe at lejet ligger på omkring 500kr, det vil sige 400kr uden moms. Kunde skal have vejledning, og man kan forvente at de ringer når de har pillet lidt for meget eller ikke kan finde ud af at skifte fustage. Derudover skal anlægget jo renses/rengøres når det kommer retur. Der er jo heller ikke så stor fortjeneste på selve fustagerne.

Jeg tror mange festudlejere har fadølsanlæg mere som en service

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)