Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop... gør jeg noget galt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

øh ja jeg blev lidt forvirret- ;O)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

væk med topbilledet - så er resten af designet bare lækkert - i hvert tilfælde på forsiden.

men topbanneret signalerer noget amatør-fikumdik. juletræskugler med aloe vera og en forfærdelig skrift ovenpå

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

og så skal der billede på af hvert produkt, om du så selv skal tage dem på hvid baggrund - så gør det. og glem så alt om dem der siger du ikke må.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode analyser.

Jeg er enig i at konveringsraten er extrem lav - hvilket den fortsat er ... jeg har ændret MEGET siden sidst i har kigger på siden - jeg har bla. ændret i topbanneret et par gange nu .. men valgt at følge den simple løsning.

Yderligere har jeg fravalgt at man kan have en "konto", da der ikke er nogen der bruger dette alligevel og ikke gidder huske på kodeord mv.

Jeg er glad for at i gad at tage jer tiden til at kigge siden igennem - jeg har holdt samme "layout" sofar - men hvis det er det der skal ændres (til mere kontrastfyldte nuancer) så gør jeg det gerne i bund og grund er det jo i sidste ende en bedre konverteringsrate jeg søger.

Jeg bruger Adwords og har p.t 30-50 besøgende heraf over halvdelen ved organiske søgninger på diverse søgemaskiner ...

Kan det betale sig at smide nogen penge efter en der har lidt mere styr på konverteringsrater, som ved hvordan siden konverterer bedst muligt ? og i givet fald hvor kan man finde en ? samt hvor meget er prislejet.

Jeg har bestemt et ønske om at heletiden forbedre siden og dens formåen.

Med Venlig Hilsen

Kasper Hvid Voldstedlund

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)