Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websiden virker ikke efter hensigten!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens,

 

Det er sådan, at ingen indenfor min virksomhed Zepcom (https://www.zepcom.dk) er særligt grafiske anlagte, så vores webside er meget ikke-grafisk og måske (eller måske ikke) lidt kedelig.. Vi frygter lidt, at den ikke får kunderne ind på siden ligesom vi ønsker.. og derfor vil vi gerne spørge jer hvad I synes.. hvad der kunne forbedres, hvordan det kunne forbedres.. Jeg håber I lige vil give en hjælpende hånd her!

 

Cheers

Michael

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Altså er der tale om gratis arbejde her, eller hvordan fungere det ?..

Jeg kan formegentligt godt lave jer et helt nyt design til siden for 2-3000 kr..
Hvis du er interesseret kan du da skrive mig en PM eller sådan noget..

Af referencer kan jeg bla. vise min egen side www.fraende.dk
Babyblye webshop (ejes af en anden amino) som jeg lige er blevet færdig med www.babyblue-shop.dk
Pro-Ces Coaching http://pro-ces.fraende.dk .. Denne side er dog ikke helt færdig, da ejeren ikke kan få taget sig sammen til at få skrevet indhold. hehe ..


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal vi være søde ved Michael, han hjælper med sikkerheden på Amino og det helt gratis.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har mulighed for at få grafikere til at lave tingene for os, men vi skal bare fortælle dem hvad de egentlig skal lave.. Derfor spørger vi ikke efter nogen til at lave vores design, men i stedet nogen til at fortælle hvad de synes om det..

Desuden er vi jo alle programmørere og sikkerhedsfolk, så al' kildekode vil vi jo lave selv og ingen, udover dem vi stoler 100%, får adgang til den kildekode, så derfor kan vi desværre ikke bruge helt ukendte grafikere, men tak for tilbudet!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha - tak tak Martin  ..
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja oki, det er så iorden ;)..

Hmm, hvis jeg lige skulle komme med et par ideer til hvad der skulle kunne gøre, ville jeg nok først og fremmest få designet til at se lidt mere åbent ud, ved at fjerne den mørkegrå baggrund og bordereren omkring indholdet.
Det ser måske lidt for voldsomt og fast ud.

Derudover skal i have lavet en masse ved teksten for at få den til at se lækker ud.. (Easy on the eye)...

Og måske lave lidt med jeres menu.. En smule grafik ville nok se godt ud, men ikke noget vildt og klodset..

I snakker ikke om at få nyt logo også, vel ??.. For det ser da helt fint ud...

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for rådene.. Nej vi snakker ikke umiddelbart om at få nyt logo, vi har smidt et slogan på vores logo, men vi har ikke uploadet dette endnu, da vi er i tvivl om vi vil have det ændret.. Men i er da velkommen til at kigge på det nye logo og give jeres mening.. om vi skal tage det uden slogan eller med slogan... Her er lige et link:

 


Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du muligvis uddybe det med skriften? Ved mig ser det jo helt fint ud, men jeg bruger også Linux, så hvordan jeg ser det er jo nok meget anderledes for hvordan du ser det. Kan du muligvis tage et screenshot og smide op på imageshack så jeg kan se det?


Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåh, nej der er skam ikke noget GALT med skriften.. Jeg syntes bare godt at den måske, hvis man gjorde mere ud af designet af siden, også godt kunne få lidt refresh..
Så den blev bedre at kigge på..
Er sikker på at den står som det er meningen den skal da..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.. Syntes det ser meget godt ud med at der er det der slogan med i jeres logo faktisk..
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)