Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Host til Joomla site?

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken host bruger I til jeres Joomla sites?

Jeg bruger DotHost og er ved at være godt trætte af dem, da jeg ikke selv har adgang til databasen og andre settings. Så det er en krig at få mit site op at køre.

Så jeg skal bruge en ny host. Gerne en der er ligeså god som den amerikanske GoDaddy, hvor man bare skal klikke på et link, og så er Joomla installeret (ikke noget med at rode rundt i FTP programmet, lave configuration.php filer osv.).

Er der nogen der kan hjælpe?

- Birgitte

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kan hjælpe?

I må da alle have en website host..

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan undvære One click installation af Joomla, og selv gøre det, er der jo mange muligheder ^^

Digital Communication | Integration

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke one-click installationer, men vi har flere kunder der kører Joomla. Vi tager 50kr om måneden for vores et almindeligt website.

Kontakt mig på mmc@mc-solutions.dk for mere info :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi levere dedikeret Joomla hosting.

Alt er sat op til at afvikle Joomla websites optimalt og du kan naturligtvis installere såvel Joomla 1.5.7 som 1.0.15 direkte via dit webhotel kontrolpanel.

Du skal aldrig tænke på fil og mapperettighedsproblemer og alle de andre problemer som man har hos de fleste udbydere med php savemode og open_basedir.

Skriv til email@redhost.dk også sender jeg dig en liste over de webhoteller vi kan tilbyde.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte.

Dreamhost.com har one click install med joomla, hvortil man endda kan opgradere med one click, når nye versioner udkommer.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, tak for jeres svar.

Syndikatet - jo jeg kan godt undvære one click installationen (det er sådan jeg har det nu), jeg har bare haft så mange problemer med min nuværende host, at det da kunne gøre det nemmere hvis der var den mulighed.

Mikkel - Hvordan er det med rettigheder til at ændre på filer og adgang til databasen?

Ronni - Det ser meget fint ud, men jeres priser er meget høje. Og jeg synes ikke jeg vil gå fra 20kr til 100kr/mdr, når jeg så kun får 1GB plads.

Rune - Jeg kan se du viser hen til et amerikansk site/produkt. Står serverne i Danmark eller får jeg et langsomt site med servere i USA?

 

Birgitte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Mikkel - Hvordan er det med rettigheder til at ændre på filer og adgang til databasen?

Du får det som du vil ha det :)

FriskFoto:

Rune - Jeg kan se du viser hen til et amerikansk site/produkt. Står serverne i Danmark eller får jeg et langsomt site med servere i USA?

Servere i USA vil give dig langsomere sidevisninger og længere responstid.

Slutteligt har vi planer om at tilføje one-click installation inden for en overskuelig periode, men pt. er intet sikkert. Vi launcher det ikke før vi det virker :)

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Rune - Jeg kan se du viser hen til et amerikansk site/produkt. Står serverne i Danmark eller får jeg et langsomt site med servere i USA?

 

Birgitte

Det burde ikke ha´nogen betydning at serverne ligger i Orange County (USA) men alt er relativt, og det er klart at isåfald at du har en shared plan, så kan andre på samme plan sløve din side, men sådan er det osse i DK.

Det er osse muligt med en dedicated plan, men der er prisen noget større. Man kan jo starte med en shared plan og opgradere til dedicated når/hvis din side vokser mht. trafik/data m.m.

Check hvor meget du kan få for 64 dkr på en shared plan: What´s Included 

Der er så vidt jeg ved ikke nogen dansk host, der kan gi´dig ligeså meget for så få penge. Derudover er det værd at vide, at DreamHost er ejet af medarbejderne, hvilket gør at medarbejderne gør hvad de kan får at gi´dig god service/support. Sidst men ikke mindst...Dreamhost har været på banen i 11 år, og er dermed ikke en døgnflue, men en erfaren udbyder.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan osse tage den gyldne mellemvej og bruge en virtuel server plan, hvor du selv bestemmer størrelsen, du kan læse mere om det her: Virtuel Private Servers

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)